Umiddelbart ville jeg helst gøre det før fødslen, men hvis I ikke er sikre på et sted inden, så ville jeg helt sikkert tage den med ro og vente - for det er bare ikke rart at føle sig under pres og føle, at man ligesom har en deadline i forbindelse med terminen; der er i forvejen tusinde andre ting at forholde sig til i forbindelse med fødslen.
Vi flyttede selv, da min søn var 5 måneder gammel, og det var absolut intet problem - men der gik selvfølgelig også et stykke tid. Nu er jeg gravid igen (havde termin i tirsdag, og vi venter stadig), og vi skal flytte her d. 1/12. Det er klart, at det er lidt stressende, men vi har sørget for at samle en masse familie/venner til at hjælpe og mht. udpakning osv., der regner jeg med at få tid til det under barlsen. Nu tager min kæreste ganske vist også lang barsel, så der er jeg jo temmelig priviligeret....
I øvrigt kan jeg ellers fortælle, at jeg har brugt de sidste par måneder af graviditeten til at forberede mig så meget som muligt; dvs. jeg har sorteret og ryddet op i alle vores ting på loftet og i lejligheden, sådan at tingene er nemme at finde frem igen osv. - plus at vi ikke får alt mulig l*** med hen i den nye lejlighed.
Så med masser af forberedelse, tror jeg sagtens det kan lade sig gøre at gøre det umiddelbart efter fødslen - gi'r gerne en update, når vi er flyttet 
Anmeld