Flytning før eller efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.719 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg står i den situation at jeg lige er flyttet til en by sammen med min forlovede i juli hvor jeg kender stort set alle, men problemet er at hverken min forlovede eller jeg har noget familie her, og når den lille melder sin ankomst i marts har vi besluttet os for at flytte hen omkring noget af hans familie. 
Vores store dilemma er bare nu om det skal gøres inden den lille kommer, altså i starten af 2013, eller vente til at fødslen er ovre?

Nogen der har prøvet det ene eller begge dele og kan give nogle råd?

Vi kan ikke være sikre på vores egen bolig inden fødslen, men kan være sikker på at have et sted at være. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej

Jeg står i den situation at jeg lige er flyttet til en by sammen med min forlovede i juli hvor jeg kender stort set alle, men problemet er at hverken min forlovede eller jeg har noget familie her, og når den lille melder sin ankomst i marts har vi besluttet os for at flytte hen omkring noget af hans familie. 
Vores store dilemma er bare nu om det skal gøres inden den lille kommer, altså i starten af 2013, eller vente til at fødslen er ovre?

Vi kan ikke være sikre på vores egen bolig inden fødslen, men kan være sikker på at have et sted at være. 

Vi flyttede i rækkehus mens jeg var ca 32 uger henne.
Vi havde familie og venner til at hjælpe da jeg jo ikke skulle bærer på for meget.

Men jeg syntes det var rart at kunne indrette baby værelse inden hun kom, selvom hun først flyttede derind som næsten 4 mdr gammel.

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Men vi kan desværre ikke være sikre på at få en lejlighed inden min termin, men vi kan komme til at bo i samme by, hos min forlovedes familie. 
Så det er lidt det der holder mig tilbage for at flytte inden det er tid for bebs at komme ud  

Anmeld

18. november 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Men vi kan desværre ikke være sikre på at få en lejlighed inden min termin, men vi kan komme til at bo i samme by, hos min forlovedes familie. 
Så det er lidt det der holder mig tilbage for at flytte inden det er tid for bebs at komme ud  

Jeg har personligt svært ved at andre pakker ud for mig, og bestemmer hvor tingene skal stå og hvor længe der skal stå flyttekasser inden jeg kan komme til, og med et spædbarn ved man jo aldrig om man har masser af fritid mens den lille sover eller om det bliver et kolik barn.

Så jeg ville gerne flytte inden. Så hvis I nu holder godt øje, så I evt kan komme afsted inden, ville jeg gøre det.

Anmeld

18. november 2012

LinLin

Vi flytttede da min ældste var knapt tre mdr.... Vi havde min mor til at kigge efter ham og så tog jeg selvfølgelig over når det blev nødvendig; amning, gråd osv
Det gik fint

Anmeld

18. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej

Vi flyttede i juli, og jeg fødte i Oktober. Så cirka 3 måneder inden, da jeg var 28 uger henne eller noget i den stil. Det var ikke et problem. Jeg kunne selvfølgelig ikke løfte en masse, men kunne tage småting, og så stod jeg for en stor del af pakke ned/pakke ud og fortælle folk hvor kasser skulle hen og sådan. Vi fik familie til at hjælpe. Jeg er glad for vi gjorde det inden jeg havde født, for jeg tror det er værre at stå med en nyfødt i flytterod

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Vi flytttede da min ældste var knapt tre mdr.... Vi havde min mor til at kigge efter ham og så tog jeg selvfølgelig over når det blev nødvendig; amning, gråd osv
Det gik fint

Så du "fortryder" ikke at i gjorde det efter du havde født?  

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan godt se hvad i mener med at man så ikke har en lille på armen, især når man skal flytte fra den ene ende af landet til den anden, men kunne også forstille mig at jeg ville blive sindsyg over ikke at kunne hjælpe ordenlig til fordi jeg ikke må tage rigtig fat.

Anmeld

18. november 2012

kriknu

Vi flytter i februar, og jeg har termin i Juni .. 

Det bliver meget sært for jeg kan jo ikke rigtigt hjælpe med noget og manden er højest sandsynlig i Afghanistan til den tid 

Anmeld

18. november 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ville klart gøre det før ..

Vi flyttede 1 måned efter fødslen og jeg blev så stresset af det at min amning gik i vasken ..

Så jeg ville til en hver tid have gjort det før så der var ro på ..
Jeg er simpelthen et ordens menneske uden lige og jeg går ikke I seng før alt er på plads sammen dag som jeg flytter ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.