Med fare for at få rullende øjne men er der andre end

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

Susan1978

Emil som stadig får gonat flaske???

Han får 150 ml minimælk og elsker bare den rådne mælk...

vi er rigtig dårlige til at give ungerne mælk herhjemme i løbet af dagen og har tænkt at så får han da lidt..

Men det er jo selve flasken der er problemet..   eller hvornår er/blir det et problem?

Er vi virkelig de eneste? 

Det er helt okay at synes vi er ude på et skråplan for jeg havde selv håbet jeg kunne ha vænnet ham af med den inden han blev 2.. men er ikke sikker på jeg når det

Det kræver nok en uges skrigen også er det måske overstået.. men i øjeblikket er Ea mega krævende også er det bare så rart at Emil da ikke er umulig at lægge i seng..

nå what ever ville bare høre om vi virkelig er de eneste. ??

Susan aka BAD mom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Loggidut

Hep jeg er med på bølgen! Tif får stadig den rådne flaske, og hyler efter den!

Du er en helt i mine øjne, for jeg troede jeg var den eneste der bare lod stå til!

Anmeld

4. juni 2009

Susan1978

Loggidut skriver:

Hep jeg er med på bølgen! Tif får stadig den rådne flaske, og hyler efter den!

Du er en helt i mine øjne, for jeg troede jeg var den eneste der bare lod stå til!

pyhaaaaaaaaa  

Anmeld

4. juni 2009

Siber

vi har aldrig været på flasken

Men hvad I går, er jeres valg. Jeg tænker I gør det så godt i kan. Man skal også kun gå i gang med de projekter, når man selv er parat, ellers bliver det ikke godt!

Knus Siber, hvis nevø (staves? jeg er mega træt) fik flaske til hab var 3 år, men dog kun med vand til sidst! pga tænderne og sukker!

Anmeld

4. juni 2009

Loggidut

Susan1978 skriver:

pyhaaaaaaaaa  

u and me babe! lol...var selv sindsyg pinlig over det!

men nu tør jeg springe ud!

Anmeld

4. juni 2009

linemus

Falder han i søvn ved flasken, eller får han det bare inden han skal sove? Måske kan I skifte mælken ud med vand og så skifte flasken ud med en kop, sådan gradvist. Måske bliver han overhovedet ikke sur over det. Hvis I vil have, han får mælken, kan han jo få det i en kop. Signe drikker vildt meget vand, når hun er kommet i seng.

Jeg synes da ikke, det er pinligt Tænker bare på, om han får børstet tænder bagefter, ellers kan det jo godt være ret slemt for tænderne.

Anmeld

4. juni 2009

Susan1978

linemus skriver:

Falder han i søvn ved flasken, eller får han det bare inden han skal sove? Måske kan I skifte mælken ud med vand og så skifte flasken ud med en kop, sådan gradvist. Måske bliver han overhovedet ikke sur over det. Hvis I vil have, han får mælken, kan han jo få det i en kop. Signe drikker vildt meget vand, når hun er kommet i seng.

Jeg synes da ikke, det er pinligt Tænker bare på, om han får børstet tænder bagefter, ellers kan det jo godt være ret slemt for tænderne.

avs ja der er lige den der med tænderne..

Vi børster inden og så igen om morgenen.. netop fordi vi ved at han får det der mælk efter tandbørstningen..

Emil får flasken selv..   så det er jo det der gør det hele noget sværer

Anmeld

5. juni 2009

ka li ja

søde, jeg ruller lidt med øjnene.....
jeg kunne aldrig drømme om at gi et barn på næsten 2 år en flaske.
i mit univers er det det samme som amning, og det stopper når ungerne kan gå!
men kan sagtens følge dig i at det er nemt, og han falder godt i søvn på den osv.
men jeg ville mene at du var nødt til at få skiftet det mælk ud til vand så hurtigt som muligt, hvis det da er fordi han har brug for noget at drikke inden han skal sove.

du må endelig ikke ta det her svar negativt susan, det er bestemt ikke for at være nedladende eller noget. men for din egen skyld, og hans tænder, så stop det nu

man kan jo gøre mælken tyndere og tyndere, og til sidst ender det som vand.

Anmeld

5. juni 2009

Muffinmus

jAMEN wILLIAM FIK OGSÅ SIN INDTIL FOR NOGET TID SIDEN...LUN MÆLK OG HYGGE HOS MOR OG SÅ SOV HAN BARE BEDRE.. ups caps..
Nå, men vi holdte op med at lune den til ham og så gad han den ikke så nu er det heldigvis slut

Anmeld

5. juni 2009

BellaT

Her får du dem lige.. Ha Ha. Ej, de er kun ment i sjov.
Er der noget jeg har lært efter at være blevet mor er det: man har et standpunkt til man tager et nyt. Så jeg skal ikke gøre mig klog på noget. Det kunne jo være man selv kom i den situation. Håber du forstår hvad jeg mener.

Men pas nu på bisserne. Mælkesukker er ikke godt for dem. Så de burde faktisk børstes efter flasken. Men det er jo lidt svært hvis han sover eller blevet meget træt efter flasken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.