Miss-86 skriver:
Hvad er bio-kemisk graviditet?
Ej det er jeg ked af at høre
Håber det går stærkt med en ny graviditet.
Jaa, jeg glæder mig oss til at komme igang, problemet er bare at min mens er sååå svingende, idag er jeg 1 måned og 2 dage over tid, og er ikke gravid, har testet :/ Vildt frustrerende.
Men jeg skal jo til gynækolog om 14 dage og undersøges, så må vi se ad...
Jeg har søgt på nettet og spurgt herinde, og folk kalder det en biokemisk graviditet når man bliver gravid men mister fosteret igen inden det når at blive til noget rigtigt. Hvis man tester for hurtigt og ægget ikke sætter sig fast. Jeg nåede at ha graviditetshormonet HCG i blodet, men der har været noget galt, for jeg har nu fået min mens. Det sker vist ret tit, nogle steder står det op til 50% af alle befrugtede æg går til grunde.
Det er da vildt frustrerende at din mens. er så svingende! Jeg har som sagt først lige selv smidt p-pillerne, så har ingen anelse om min er svingende.
Kan ikke huske om du har skrevet at du har prøvet at ta p-piller nogle måneder for at få det rettet ind? Hvis du alligevel ikke er igang med PB endnu kan det være du ka nå et par måneder på p-piller inden? Har mange veninder der har fået rettet deres svingende cyklus ind til en reglmæssig ved at ta p-piller noget tid.
Glæder mig til at høre mere om hvordan det går fremover.
Krydser fingre for det går godt hos lægen
Anmeld