PB - Forhåbentligt snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Tulipan

Miss-86 skriver:

Hvad er bio-kemisk graviditet?

Ej det er jeg ked af at høre Håber det går stærkt med en ny graviditet.

Jaa, jeg glæder mig oss til at komme igang, problemet er bare at min mens er sååå svingende, idag er jeg 1 måned og 2 dage over tid, og er ikke gravid, har testet :/ Vildt frustrerende.
Men jeg skal jo til gynækolog om 14 dage og undersøges, så må vi se ad...

Jeg har søgt på nettet og spurgt herinde, og folk kalder det en biokemisk graviditet når man bliver gravid men mister fosteret igen inden det når at blive til noget rigtigt. Hvis man tester for hurtigt og ægget ikke sætter sig fast. Jeg nåede at ha graviditetshormonet HCG i blodet, men der har været noget galt, for jeg har nu fået min mens. Det sker vist ret tit, nogle steder står det op til 50% af alle befrugtede æg går til grunde. 

Det er da vildt frustrerende at din mens. er så svingende! Jeg har som sagt først lige selv smidt p-pillerne, så har ingen anelse om min er svingende. 

Kan ikke huske om du har skrevet at du har prøvet at ta p-piller nogle måneder for at få det rettet ind? Hvis du alligevel ikke er igang med PB endnu kan det være du ka nå et par måneder på p-piller inden? Har mange veninder der har fået rettet deres svingende cyklus ind til en reglmæssig ved at ta p-piller noget tid. 

Glæder mig til at høre mere om hvordan det går fremover. 

Krydser fingre for det går godt hos lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

TR

Miss-86 skriver:

Ja, jeg er jo i den situation at min kæreste sådan set havde lovet mig at vi skulle starte PB til september, dette kunne han ikke holde, da vi kom så langt. For han var stadig ikke klar - Meget skuffet og såret var jeg.
Og vi snakkede om hvad der skulle ske, da jeg ikke kunne holde ud at skulle blive ved med at vente og ydermere er min mens  MEGET uregelmæssig, derfor skal jeg til gynækolog og undersøges for PCO i næste måned - Dette har nok lidt gjort at min kæreste er lidt mere klar, da han godt kan se at det kan blive en eventuel kamp for os og blive gravid. Han har sådan set lovet vi starter i starten af det nye år... Men men...

Ja nu har han jo engang lovet mig PB, hvordan kan jeg vide mig sikker på at han holder det denne gang? Ja det kan I self ikke svare på. Men hvad gør jeg, hvis han ikke holder det? Jeg har sagt til ham, at så kan vi ikke være sammen mere, for jeg kan ikke blive ved med at vente, slet ikke når han lover og ikke holder det.

Dette skal ikke forstås som jeg ikke elsker ham, for det gør jeg af hele mit hjerte og jeg vil have at han skal være faderen til mine børn, men der er også grænser for hvor længe jeg vil vente..

Nå, jeg skulle nok bare lige have lidt luft.. Det blev til en hel roman næsten.

Du får lige en kæmpe 

- hvor må det være hårdt !!

Anmeld

5. december 2012

Miss-86

Holbæktrunten skriver:

Hmm, jeg håber for dig at manden holder sit løfte denne gang.

Hvis jeg var i din situation og brændende ønskede mig at få børn, så ville jeg (hvis jeg mente det) fortælle ligeud at det var nu eller aldrig hvis han prøver at hoppe fra igen. Man bliver jo ikke yngre, og kvinders fertilitet falder drastisk med årerne.

Så hvad er vigtigst for DIG? En mand der vil bevare sin frihed (og som du elsker), men som også vil bevare friheden til at kunne forlade forholdet relativt ukompliceret...
Eller et barn som du ønsker dig, der altid vil være en del af dig?

Han vil gerne have børn.. Såå nu håber jeg han holder det, nu er der ikke længe til jo.. Så nu må vi se
Men du har ret, men tror nu ikke han tænker på at det gør det ukompliceret at forlade mig, uden børn..

Anmeld

5. december 2012

Miss-86

TR skriver:

Du får lige en kæmpe 

- hvor må det være hårdt !!

Tak, hvor er du sød

Ja, det er hårdt, men nu er der rimelig ro omkring det, da jeg skal til gynækolog her d. 17 dec, så må vi se hvad hun siger.. Lige pt. er jeg 1 måned og 5 dage over tid og har testet, er ikke gravid.. Såå ved ikke hvad der sker for min krop - Håber ikke det er PCO

Anmeld

5. december 2012

B&J

det lyder som din kæreste er meget usikker syntes virkelig i skal få snakket om det, for det vil jo heller ikke være sjovt hvis du så blev gravid og han stadig ikke var klar så kunne du jo komme til at ende alene med baby og ønsker du det????

få snakket inden i starter en masse ting op..

Anmeld

5. december 2012

Miss-86

Anonym23 skriver:

Jeg har søgt på nettet og spurgt herinde, og folk kalder det en biokemisk graviditet når man bliver gravid men mister fosteret igen inden det når at blive til noget rigtigt. Hvis man tester for hurtigt og ægget ikke sætter sig fast. Jeg nåede at ha graviditetshormonet HCG i blodet, men der har været noget galt, for jeg har nu fået min mens. Det sker vist ret tit, nogle steder står det op til 50% af alle befrugtede æg går til grunde. 

Det er da vildt frustrerende at din mens. er så svingende! Jeg har som sagt først lige selv smidt p-pillerne, så har ingen anelse om min er svingende. 

Kan ikke huske om du har skrevet at du har prøvet at ta p-piller nogle måneder for at få det rettet ind? Hvis du alligevel ikke er igang med PB endnu kan det være du ka nå et par måneder på p-piller inden? Har mange veninder der har fået rettet deres svingende cyklus ind til en reglmæssig ved at ta p-piller noget tid. 

Glæder mig til at høre mere om hvordan det går fremover. 

Krydser fingre for det går godt hos lægen

Okay, så det er en bio-kemisk graviditet, så blev jeg det klogere

Hvornår stoppede du med p-pillerne? Ja, altså, nu skal jeg jo til gynækolog her d. 17 dec, så må tage en snak med hende om, hvad hun synes .. Og først og fremmest om der er noget galt, men altså vi sku jo gerne igang med PB til januar .. Har ikke prøvet p-piller for at prøve at få normal cyklus, da jeg jo stoppede med p-piller i februar og havde regelmæssig mens de første 2-3 måneder. Måske er det mine tanker, der spiller en rolle.. Men, ja, jeg må vente til jeg er blevet undersøgt.

Tak, hvor er du sød

Anmeld

5. december 2012

Miss-86

B&J skriver:

det lyder som din kæreste er meget usikker syntes virkelig i skal få snakket om det, for det vil jo heller ikke være sjovt hvis du så blev gravid og han stadig ikke var klar så kunne du jo komme til at ende alene med baby og ønsker du det????

få snakket inden i starter en masse ting op..

Vi har snakket alt igennem, der kan næsten ikke snakkes mere om det.. Han har sagt han er blevet lidt mere klar, så nu venter vi bare på at det blir d. 17 dec, så jeg kan komme til gynækolog og få svar på tingene.

Anmeld

5. december 2012

TR

Miss-86 skriver:

Tak, hvor er du sød

Ja, det er hårdt, men nu er der rimelig ro omkring det, da jeg skal til gynækolog her d. 17 dec, så må vi se hvad hun siger.. Lige pt. er jeg 1 måned og 5 dage over tid og har testet, er ikke gravid.. Såå ved ikke hvad der sker for min krop - Håber ikke det er PCO

Lyder da også meget underligt ..

Så du det program på kanal 4 igår kl 21 ?? Med at få børn ?

Anmeld

13. december 2012

Miss-86

TR skriver:

Lyder da også meget underligt ..

Så du det program på kanal 4 igår kl 21 ?? Med at få børn ?

Nej, det så jeg ikke, hvad var det?

Anmeld

13. december 2012

TR

Miss-86 skriver:

Nej, det så jeg ikke, hvad var det?

Det er med folk der har noget der gør de ikk kan blive gravid , hvordan de får hjælp osv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.