uha så utålmodig jeg er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Miss-86

Monica P skriver:

Ja ventetiden er en Bitch, før vi fik Johanne gik jeg nærmest og savlede ned i alle barnevogne jeg så, det var helt pinligt for min mand

Jaa det gør jeg oss og når vi er ude og folk snakker om baby'er, så er det så ubehageligt og stikker i min krop, og jeg kigger bare på min kæreste og siger ingenting!! Det er sku' hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Troldemommi

Miss-86 skriver:

Jaa det gør jeg oss og når vi er ude og folk snakker om baby'er, så er det så ubehageligt og stikker i min krop, og jeg kigger bare på min kæreste og siger ingenting!! Det er sku' hårdt

Stort

Men ved du hvad? når i så er klar begge to, så er det bare så fantastisk, og det kan slet ikke beskrives når du bliver gravid, og når babyen så kommer ud, det er det vildeste

Monica

Anmeld

17. november 2012

Miss-86

Monica P skriver:

Stort

Men ved du hvad? når i så er klar begge to, så er det bare så fantastisk, og det kan slet ikke beskrives når du bliver gravid, og når babyen så kommer ud, det er det vildeste

Monica

Jaa det håber jeg godt nok du har ret i  Han er også den der skal være far til mine børn. Han har sagt starten af det nye år, så håber han holder det.

Anmeld

17. november 2012

Troldemommi

Miss-86 skriver:

Jaa det håber jeg godt nok du har ret i  Han er også den der skal være far til mine børn. Han har sagt starten af det nye år, så håber han holder det.

Det er jo snart

Pøj pøj med det, jeg vil gå i seng nu

Monica

Anmeld

17. november 2012

Miss-86

Monica P skriver:

Det er jo snart

Pøj pøj med det, jeg vil gå i seng nu

Monica

Ja det er det

Tak og pøj pøj til jer også ..

Nat Nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.