uha så utålmodig jeg er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Troldemommi

sæt jer lige i mit sted

Jeg er bare så super SKRUK, jeg har været skruk siden Johanne var 4 måneder gammel og nu er hun næsten 14 måneder, men da min mand ikke var klar har vi ventet, nu er vi så klar og når mine p piller slipper op så går vi i gang.

Det gør de på Mandag

Hver aften de sidste mange måneder, har jeg bare hver aften hadet at tage den skide pille, da jeg virkelig gerne vil have en lille baby igen, og nu er tiden ved at være her.

Kan næsten ikke vente, det er jo som et barn juleaften

Jeg har allerede købt ægløsningstests og graviditetsteste og lavet planer om hvad der skal ændres i vores hjem når den næste lille fis kommer, vi ved hvad den skal hedde og vi har lagt budget for en ekstra lille en i husstanden.

Jeg er bare SÅ klar, så nøj hvor jeg glæder mig til mandag hvor den ALLER sidste pille skal tages, og så håber jeg at Johanne bliver storesøster inden alt for længe.

Skrukkede hilsner fra Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

sæt jer lige i mit sted

Jeg er bare så super SKRUK, jeg har været skruk siden Johanne var 4 måneder gammel og nu er hun næsten 14 måneder, men da min mand ikke var klar har vi ventet, nu er vi så klar og når mine p piller slipper op så går vi i gang.

Det gør de på Mandag

Hver aften de sidste mange måneder, har jeg bare hver aften hadet at tage den skide pille, da jeg virkelig gerne vil have en lille baby igen, og nu er tiden ved at være her.

Jeg har allerede købt ægløsningstests og graviditetsteste og lavet planer om hvad der skal ændres i vores hjem når den næste lille fis kommer, vi ved hvad den skal hedde og vi har lagt budget for en ekstra lille en i husstanden.

Jeg er bare SÅ klar, så nøj hvor jeg glæder mig til mandag hvor den ALLER sidste pille skal tages, og så håber jeg at Johanne bliver storesøster inden alt for længe.

Vil egentlig bage "sige": du er for SEJ

Er også SUPER skruk, men må være tålmodig

Anmeld

17. november 2012

Miss-86

Monica P skriver:

sæt jer lige i mit sted

Det gør de på Mandag

Hehe Dejligt..

Men sæt dig lige i mit sted: Har intet barn, er SÅÅ skruk, har været det i 1 år og min kæreste har ikke været klar, Øv Øv.

Anmeld

17. november 2012

Troldemommi

Nadia&Daniel skriver:

Vil egentlig bage "sige": du er for SEJ

Er også SUPER skruk, men må være tålmodig

uha ja den tålmodighed er nogen gange svær at arbejde med

Monica

Anmeld

17. november 2012

Troldemommi

Miss-86 skriver:

Hehe Dejligt..

Men sæt dig lige i mit sted: Har intet barn, er SÅÅ skruk, har været det i 1 år og min kæreste har ikke været klar, Øv Øv.

Ja man skal være klar begge to, for at han snart bliver klar

Monica

Anmeld

17. november 2012

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

uha ja den tålmodighed er nogen gange svær at arbejde med

Monica

Havde svært ved det en overgang - men har oplevet nogle ting med Laura, som gør at jeg gerne vil vente lidt med nr. 2 til Laura er lidt ældre

Anmeld

17. november 2012

Miss-86

Monica P skriver:

Ja man skal være klar begge to, for at han snart bliver klar

Monica

Jaa det skal man, men hvor er ventetiden dog lang

Anmeld

17. november 2012

Troldemommi

Nadia&Daniel skriver:

Havde svært ved det en overgang - men har oplevet nogle ting med Laura, som gør at jeg gerne vil vente lidt med nr. 2 til Laura er lidt ældre

det kan jeg godt forstå, Jeg er 33 år så vi har ikke den samme tid til at vente især ikke fordi vi måske også gerne vil have en 3er

Monica

Anmeld

17. november 2012

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

det kan jeg godt forstå, Jeg er 33 år så vi har ikke den samme tid til at vente især ikke fordi vi måske også gerne vil have en 3er

Monica

Kan godt huske skrukheden, da jeg ventede på vi skulle i gang med Laura

Anmeld

17. november 2012

Troldemommi

Miss-86 skriver:

Jaa det skal man, men hvor er ventetiden dog lang

Ja ventetiden er en Bitch, før vi fik Johanne gik jeg nærmest og savlede ned i alle barnevogne jeg så, det var helt pinligt for min mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.