Dukkehus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Siber

Tynen skriver:

LOL! Lige præcis!

Jeg må en gang indse at det er Stellas behov ikke mine der skal dækkes på hendes fødselsdag

Tja det har du jo nok ret i..........................men du har jo lov til at ønske dig det til din egen fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Chris H

Gry har noget Little People fra Fisher Price. Det kan hun godt sidde og få tiden til at gå med i rimelig lang tid. Det er ret holdbart og kan ikke bare lige smadres  Men det er jo nok heller ikke lige det man forbinder med et rigtigt dukkehus...

http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2053&e=product&pid=41059&pcat=lpplaysets

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

Chris H skriver:

Gry har noget Little People fra Fisher Price. Det kan hun godt sidde og få tiden til at gå med i rimelig lang tid. Det er ret holdbart og kan ikke bare lige smadres  Men det er jo nok heller ikke lige det man forbinder med et rigtigt dukkehus...

http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2053&e=product&pid=41059&pcat=lpplaysets

Det var ellers også et godt bud!
Vi har nemlig tonse-meget af det der Little People, så det bliver lidt i familien.

Vi har lige pt. inddraget hendes bondegård da hun hele tiden stod på den, men det kan man vel næsten ikke på dukkehuset..

Anmeld

4. juni 2009

Chris H

Tynen skriver:

Det var ellers også et godt bud!
Vi har nemlig tonse-meget af det der Little People, så det bliver lidt i familien.

Vi har lige pt. inddraget hendes bondegård da hun hele tiden stod på den, men det kan man vel næsten ikke på dukkehuset..

Ha ha nej det tror jeg nu alligevel hun vil få lidt svært ved! Men ingen tvivl om at det vil se sjovt ud hvis det skulle muligt

Anmeld

4. juni 2009

linemus

Siber skriver:

Hej Tynen,

Det ser rigtig fint ud. Men Johanna ville være for lille. Alma (storesøster) har dukkehuset fra Duplo, og det er et hit for begge, men det bliver også smadret, men det smarte er at det kan bygges igen!

Jeg har også lidt svært ved at finde ønsker til Johanna, men det er også fordi storesøster har det hele. men hun skal vel for pokker have sit eget. jeg ved at hun får duplo bondegården af bedstemor og bedstefar. men jeg mangler selv ønsker!

Knus Siber

Dukkehus fra Duplo - hvordan ser det ud? Jeg synes ikke, jeg kan finde det på legos hjemmeside.

Anmeld

4. juni 2009

Siber

linemus skriver:

Dukkehus fra Duplo - hvordan ser det ud? Jeg synes ikke, jeg kan finde det på legos hjemmeside.

altså jeg ved ikke om det er udgået. men det er lyserøde lego klodser, med vægge, tag, møbler, mennesker, bil, ja det hele! hun fik det i julegave, og her til fødselsdagen fik hun butikken til!

Jeg tænker til jul, skal hun have prinsesse slottet (og det er ikke mit behov....)

Jeg ser lige på hjemme siden, inde jeg slutter!

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

Er det det her?

Og her er et i blå:

Anmeld

4. juni 2009

Siber

ja det er lige det!

Anmeld

5. juni 2009

linemus

Oj, det ser fint ud. Det skal vist øverst på ønskelisten. Fandt lige kassen her. Håber jeg kan finde det i butikkerne, for kan ikke se det hos lego.dk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.