Dukkehus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

Tynen

Er det for tidligt?

Er faldet over det her som jeg synes er vildt sødt, men er ret god til at lade mig rive med af stemningen..
Synes bare ikke jeg har nogle ordentlige ønsker til Stella
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Juniors mor

Hvor er det bare fiiiiint
Hhmmmm jeg tror Julie ville smadre det fuldstændig.......-med hende skal jeg nok vente med dukkehus til hun fylder 3.....
Er Stella god til at sidde stille og lege?

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

Juniors mor skriver:

Hvor er det bare fiiiiint
Hhmmmm jeg tror Julie ville smadre det fuldstændig.......-med hende skal jeg nok vente med dukkehus til hun fylder 3.....
Er Stella god til at sidde stille og lege?

Ehm... Hvis man finder noget der fanger hende, kan hun sidde og lege med det samme i rigtig lang tid.

Jeg søger med lys og lygte efter noget der kan erstatte Duplo og træpuslespil.
Hun gider det ikke rigtig mere og det har ellers været HITTET i lang tid

Hmm.. God pointe det med at smadre
Stella har en mani med at teste ting der ikke interesserer hende ved at smide med det eller sætte sig på det.
Måske man burde vente et års tid

Anmeld

4. juni 2009

Susan1978

Tynen jeg tror du skal vente et års tid..

Ea har et meget fint dukkehus og hun gider ikke engang sidde og lege med det endnu og Emil fanger det slet ikke.. 

Men sødt er det.. vækker minder fra da jeg selv legede med de der dyrene i skoven dyr.

Anmeld

4. juni 2009

Siber

Hej Tynen,

Det ser rigtig fint ud. Men Johanna ville være for lille. Alma (storesøster) har dukkehuset fra Duplo, og det er et hit for begge, men det bliver også smadret, men det smarte er at det kan bygges igen!

Jeg har også lidt svært ved at finde ønsker til Johanna, men det er også fordi storesøster har det hele. men hun skal vel for pokker have sit eget. jeg ved at hun får duplo bondegården af bedstemor og bedstefar. men jeg mangler selv ønsker!

Knus Siber

Anmeld

4. juni 2009

Juniors mor

Tynen skriver:

Ehm... Hvis man finder noget der fanger hende, kan hun sidde og lege med det samme i rigtig lang tid.

Jeg søger med lys og lygte efter noget der kan erstatte Duplo og træpuslespil.
Hun gider det ikke rigtig mere og det har ellers været HITTET i lang tid

Hmm.. God pointe det med at smadre
Stella har en mani med at teste ting der ikke interesserer hende ved at smide med det eller sætte sig på det.
Måske man burde vente et års tid

hæ hæ -jeg kender godt det der med at teste ting der ikke liiige fanger interessen.... Synes Julie er ret voldsom for tiden, så hun ville splitte sådan et fint dukkehus ad på 0,5!!
Jeg synes også det er svært at finde ønsker til fødselsdagen - har du kigget på lirumlarumleg.dk og legeakademiet.dk?

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

Jeg fandt faktisk en masse inspiration på lirumlarum

Tror jeg venter med det dukkehus...
Man skal jo heller ikke bare skrive ting på bare fordi..

Anmeld

4. juni 2009

Loggidut

Hmmm, Tif har et Fisherprice, et gammelt et, sådan lidt slotagtigt, som vi fik af en kollega, og nej hun er i grunden gammel nok, men ak og ve, hun bruger det som stige, så jeg ved sgu ikke helt!

men det der er da vildt sødt!

Anmeld

4. juni 2009

Siber

Tynen skriver:

Jeg fandt faktisk en masse inspiration på lirumlarum

Tror jeg venter med det dukkehus...
Man skal jo heller ikke bare skrive ting på bare fordi..

nej men det er meget fristende............

jeg har det også sådan med Alma, og Andreas synes bare at alt er for pige og for nusset og for små tings agtigt. men jeg synes bare det er skide hyggeligt, og mindes selv min legetid..................suk!

Knus Siber

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

Siber skriver:

nej men det er meget fristende............

jeg har det også sådan med Alma, og Andreas synes bare at alt er for pige og for nusset og for små tings agtigt. men jeg synes bare det er skide hyggeligt, og mindes selv min legetid..................suk!

Knus Siber

LOL! Lige præcis!

Jeg må en gang indse at det er Stellas behov ikke mine der skal dækkes på hendes fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.