Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Juniors mor skriver:Hvor er det bare fiiiiint Hhmmmm jeg tror Julie ville smadre det fuldstændig.......-med hende skal jeg nok vente med dukkehus til hun fylder 3.....Er Stella god til at sidde stille og lege?
Tynen skriver:Ehm... Hvis man finder noget der fanger hende, kan hun sidde og lege med det samme i rigtig lang tid.Jeg søger med lys og lygte efter noget der kan erstatte Duplo og træpuslespil.Hun gider det ikke rigtig mere og det har ellers været HITTET i lang tid Hmm.. God pointe det med at smadre Stella har en mani med at teste ting der ikke interesserer hende ved at smide med det eller sætte sig på det.Måske man burde vente et års tid
Tynen skriver:Jeg fandt faktisk en masse inspiration på lirumlarum Tror jeg venter med det dukkehus...Man skal jo heller ikke bare skrive ting på bare fordi..
Siber skriver:nej men det er meget fristende............jeg har det også sådan med Alma, og Andreas synes bare at alt er for pige og for nusset og for små tings agtigt. men jeg synes bare det er skide hyggeligt, og mindes selv min legetid..................suk!Knus Siber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128