HcG spørsmål - hjææælp! :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.215 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen piger

Kan en graviditet være gået til grunde, selvom HcG'en de sidste par dage er steget med ca 30% ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Neki

Anonym skriver:

Godmorgen piger

Kan en graviditet være gået til grunde, selvom HcG'en de sidste par dage er steget med ca 30% ???

Ja - men det kan desværre også være en graviditet udenfor livmoderen

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

Neki skriver:

Ja - men det kan desværre også være en graviditet udenfor livmoderen

Det har jeg heldigvis fået bekræftet, at det IKKE er.

Men dvs, at du siger, at det er meget normalt, at HcG'en stiger 30% på 2 dage, på trods af at der måske ikke er liv?

Anmeld

17. november 2012

baby012

desværre ja... 

der dannes sommetider stadig  hcg i kroppen selvom at fosteret er gået til grunde .. 

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

desværre ja... 

der dannes sommetider stadig  hcg i kroppen selvom at fosteret er gået til grunde .. 

Åh nej, jeg havde et ønske om, at der stadig var håb.

Jeg har ikke blødt, men de var ikke tilfredse ved scanningen, men grundet stigende HcG, vil de scanne mig igen i næste uge.

Anmeld

17. november 2012

baby012

Anonym skriver:

Åh nej, jeg havde et ønske om, at der stadig var håb.

Jeg har ikke blødt, men de var ikke tilfredse ved scanningen, men grundet stigende HcG, vil de scanne mig igen i næste uge.

Hvis ikke du bløder, vil jeg da mene der stadig er håb 

medmindre du er over 8 uger henne betyder mangel på hjerteblink ikke nødvendigvis dødt foster .. 

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Hvis ikke du bløder, vil jeg da mene der stadig er håb 

medmindre du er over 8 uger henne betyder mangel på hjerteblink ikke nødvendigvis dødt foster .. 

Mange tak, dine ord varmer, kan du tro!

Jeg er 7+5 og blev scannet da jeg var 7+1, hvor de ikke var tilfredse med formen på den dér sæk, og så ej heller hjerteblink. De var ikke særlig optimistiske.
Men tilbød alligevel, at jeg fik taget HcG blodprøver, for at give det en sidste chance.
De er som sagt steget pænt, og jeg er derfor kaldt ind til endnu en scannig.

De sidste 4 dage, har jeg ikke bestilt andet end at have kvalme dagen lang - måske er det bare nervøsitet.

Anmeld

17. november 2012

henh01

hvornår skal du scannes? Jeg har en veninde der sidder i samme situation som dig. Hun fik af vide til scanningen at hun max kunne være i 4. uge på trods af at det ikke kan være muligt da hun min burde være i 6 uge. Og hvis hun kun er 4 uger henne så ville hun have testet positivt inden hun var blevet gravid næsten

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hvornår skal du scannes? Jeg har en veninde der sidder i samme situation som dig. Hun fik af vide til scanningen at hun max kunne være i 4. uge på trods af at det ikke kan være muligt da hun min burde være i 6 uge. Og hvis hun kun er 4 uger henne så ville hun have testet positivt inden hun var blevet gravid næsten

Jeg er heller ikke lige med på, hvordan man pludselig er kortere henne - det altså, hvis man kende sin sidste mens 1. dag, mener jeg.

Har de heller ikke kunne se hjerteblink hos din veninde? Og/eller var der også 'kritik' af sækkens form?

Jeg skal scannes fredag - men forventer ikke ligefrem gode nyheder. Har desværre mistet flere gange før (uden at have børne endnu), så er nervøs for, at det vil ske igen.

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

Nogle andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.