Så er jeg startet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2009

JonTri

Eva skriver:

Jeg synes jo det er tyveri og at udnytte desperate eller svage mennesker(siger ikke det er dig, men mange overvægtige vil betale hvad som helst for en genvej..)...især når man jo sagtens kan smide 4-5 kilo på en måned....
Knus Eva..

Ja det kan du godt have ret i. Jeg var heller ikke meget overvægtig... kunne bare ikke smide de sidste kg efter graviditet. Men har man en BMI det er alt alt for høj, så er der ingen lette veje (og bailine er jo en let løsning). For mig var det et godt skub da resultater giver selvtillid og gå på mod.

Har man været overvægtig det meste af sit liv, så tror jeg der skal andre metoder til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

Honningblomst

rikkekrogh skriver:

Ja det kan du godt have ret i. Jeg var heller ikke meget overvægtig... kunne bare ikke smide de sidste kg efter graviditet. Men har man en BMI det er alt alt for høj, så er der ingen lette veje (og bailine er jo en let løsning). For mig var det et godt skub da resultater giver selvtillid og gå på mod.

Har man været overvægtig det meste af sit liv, så tror jeg der skal andre metoder til...

Men man kan jo også bare løbe en tur og spise sundt-smiler

Anmeld

5. juni 2009

JonTri

Eva skriver:

Men man kan jo også bare løbe en tur og spise sundt-smiler

Ja gu kan man så... ææhhh undskyldninger er der nok af. Jeg starter på job som sygeplejerske tirsdag... håber jeg kan gå det sidste væk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.