Rikke skriver:
Jeg har desværre de sidste 6 måneder taget 10 kilo på, da jeg har fået medicin.
Men NU skal de bare væk igen!!
Er simpelthen så træt af at veje for meget, og kan heller ikke passe ret meget af mit tøj mere.
Jeg vejer nu 72,4 kilo
og skulle gerne ned på 62 kilo igen.
Min læge har sagt at det nok bliver svært at tabe mig mens jeg stadig tager den medicin jeg har taget på af. Men så tænker jeg bare... jeg skal vise ham at det godt kan lade sig gøre!!! Det kan da ikke passe andet
Jeg spiser sundt, intet sukker og masser af frugt og grønt. Er også begyndt at løbe hver dag jeg kan komme til det, hvilket vil sige ca 5 gange om ugen. Så nu må vi se hvad der sker.
Har også lige et spørgsmål: Når man tager på af medicin, er det så fordi man har øget appetit? Eller bliver forbrændingen nedsat?
Øv at du har taget så meget på af medicin, det har jeg også prøvet engang....jeg tror desværre at medicinen hæmmer forbrændingen eller i hvert fald på en eller anden måde gør at alt sætter sig...uden at jeg dog ved det, det er bare et gæt, ellers ville så mange vel heller ikke tage på, for man er jo obs når man ved der kan forekomme vægtstigning.
Lyder til at du er rigtig godt igang...jeg løber selv 5-6 km dagligt, men motionen er jo ikke så afgørende for vægttab, men kroppen bliver smuk af det og sund, og det er jo lige så vigtigt.
Jeg skal tabe de der 3 kg og det er bare ikke det nemmeste i verden...
men held og lykke til dig...håber du kan tabe dig trods medicin..
Knus Eva
Anmeld