Så er jeg startet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Jeg har desværre de sidste 6 måneder taget 10 kilo på, da jeg har fået medicin.
Men NU skal de bare væk igen!!
Er simpelthen så træt af at veje for meget, og kan heller ikke passe ret meget af mit tøj mere.

Jeg vejer nu 72,4 kilo  og skulle gerne ned på 62 kilo igen.
Min læge har sagt at det nok bliver svært at tabe mig mens jeg stadig tager den medicin jeg har taget på af. Men så tænker jeg bare... jeg skal vise ham at det godt kan lade sig gøre!!! Det kan da ikke passe andet

Jeg spiser sundt, intet sukker og masser af frugt og grønt. Er også begyndt at løbe hver dag jeg kan komme til det, hvilket vil sige ca 5 gange om ugen. Så nu må vi se hvad der sker.

Har også lige et spørgsmål: Når man tager på af medicin, er det så fordi man har øget appetit? Eller bliver forbrændingen nedsat?

Øv at du har taget så meget på af medicin, det har jeg også prøvet engang....jeg tror desværre at medicinen hæmmer forbrændingen eller i hvert fald på en eller anden måde gør at alt sætter sig...uden at jeg dog ved det, det er bare et gæt, ellers ville så mange vel heller ikke tage på, for man er jo obs når man ved der kan forekomme vægtstigning.
Lyder til at du er rigtig godt igang...jeg løber selv 5-6 km dagligt, men motionen er jo ikke så afgørende for vægttab, men kroppen bliver smuk af det og sund, og det er jo lige så vigtigt.
Jeg skal tabe de der 3 kg og det er bare ikke det nemmeste i verden...
men held og lykke til dig...håber du kan tabe dig trods medicin..
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

JonTri

Rikke skriver:

Tak for svar, tjekker lige medicinen derinde

Ja, jeg håber også at jeg kan fortsætte med at løbe så ofte, har kun været igang i lidt over en uge nu. Men jeg er i hver fald fast besluttet på at det skal lykkes

Bailine... hvad går det ud på?

Hej...
Bailine er hvor man får strøm... meget barbarisk... ej det er skønt. Man får sådan nogle padges på og så afgiver de elektricitet som kontraherer musklerne. Nogen er skeptiske omkring det, men jeg ved det virker. Har gået der siden 28 marts og har tabt 6 kg og 46 cm fordelt på kroppen.

De har en hjemmeside...

Anmeld

5. juni 2009

JonTri

Tynen skriver:

Vi melder os da bare i løbeklubben hver tirsdag aften og søndag formiddag sammen med "de gamle" herude

He he ja lad os det... var ved at køre dem ned flere gange i vinter... de EJER jo byen. Ja hvis ikke det var fordi du er gravis så stod jeg sgu i det fedeste 80'er løbeoutfit på søndag - uden for din dør... hehe. Tror dog ikke jeg kan følge med de gamle...

Anmeld

5. juni 2009

Honningblomst

Hej...
Bailine er hvor man får strøm... meget barbarisk... ej det er skønt. Man får sådan nogle padges på og så afgiver de elektricitet som kontraherer musklerne. Nogen er skeptiske omkring det, men jeg ved det virker. Har gået der siden 28 marts og har tabt 6 kg og 46 cm fordelt på kroppen.

De har en hjemmeside...

Hmm....er du ikke blevet rådet til at spise sundt samtidig....?+

Anmeld

5. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eva skriver:

Øv at du har taget så meget på af medicin, det har jeg også prøvet engang....jeg tror desværre at medicinen hæmmer forbrændingen eller i hvert fald på en eller anden måde gør at alt sætter sig...uden at jeg dog ved det, det er bare et gæt, ellers ville så mange vel heller ikke tage på, for man er jo obs når man ved der kan forekomme vægtstigning.
Lyder til at du er rigtig godt igang...jeg løber selv 5-6 km dagligt, men motionen er jo ikke så afgørende for vægttab, men kroppen bliver smuk af det og sund, og det er jo lige så vigtigt.
Jeg skal tabe de der 3 kg og det er bare ikke det nemmeste i verden...
men held og lykke til dig...håber du kan tabe dig trods medicin..
Knus Eva

Tak skal du have

Men ja, det er noget skidt med det medicin, glæder mig også til jeg kan droppe det helt. Men bliver nok ikke lige foreløbig, desværre. Men håber det kan lykkes alligevel

Anmeld

5. juni 2009

Frederikke80

rikkekrogh skriver:

Hej...

De har en hjemmeside...

...og det er...?

Anmeld

5. juni 2009

Frederikke80

Rikke skriver:

...og det er...?

Nå, fandt lige lidt om det på nettet... det er sgu da dyrt

Anmeld

5. juni 2009

JonTri

Eva skriver:

Hmm....er du ikke blevet rådet til at spise sundt samtidig....?+

He he jo selvfølgelig, men har ikke rigtig spist anderledes end jeg plejer...

Anmeld

5. juni 2009

Honningblomst

rikkekrogh skriver:

He he jo selvfølgelig, men har ikke rigtig spist anderledes end jeg plejer...

Jeg synes jo det er tyveri og at udnytte desperate eller svage mennesker(siger ikke det er dig, men mange overvægtige vil betale hvad som helst for en genvej..)...især når man jo sagtens kan smide 4-5 kilo på en måned....
Knus Eva..

Anmeld

5. juni 2009

JonTri

Rikke skriver:

Nå, fandt lige lidt om det på nettet... det er sgu da dyrt

Møgdyrt... . Jeg er dog glad for jeg gjorde det. Tænkte da jeg startede - hvis det ikke virker så er det bare hyggelig velvære og skøn måde at få lidt "rikketid" på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.