Rikke skriver:
Jeg har desværre de sidste 6 måneder taget 10 kilo på, da jeg har fået medicin.
Men NU skal de bare væk igen!!
Er simpelthen så træt af at veje for meget, og kan heller ikke passe ret meget af mit tøj mere.
Jeg vejer nu 72,4 kilo
og skulle gerne ned på 62 kilo igen.
Min læge har sagt at det nok bliver svært at tabe mig mens jeg stadig tager den medicin jeg har taget på af. Men så tænker jeg bare... jeg skal vise ham at det godt kan lade sig gøre!!! Det kan da ikke passe andet
Jeg spiser sundt, intet sukker og masser af frugt og grønt. Er også begyndt at løbe hver dag jeg kan komme til det, hvilket vil sige ca 5 gange om ugen. Så nu må vi se hvad der sker.
Har også lige et spørgsmål: Når man tager på af medicin, er det så fordi man har øget appetit? Eller bliver forbrændingen nedsat?
jeg har ikke så meget forstand på medicin, men vil bare ønske dig pøj pøj med vægttabet. jeg kæmper selv med de sidste 5 kg

Så vil jeg bare råde dig til kun og løbe hver anden dag... For det første har kroppen godt af hvile og for det andet, så har dine løbesko brug for 24 timers hvile (det stødabsorberende blvier ødelagt i skoen). så hvis du ikke har to par løbesko og skifte imellem, er det en MEGET dum ide..
Bare lige et råd jeg ville give dig

Du kan jo evt svømme de dage du ikke løber!
Anmeld