Aftenpasning dagpleje/vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Gardenia

tinasmor skriver:

Forstår ikke hvad du mener med, at du forarges over at han siger han har instututions-børn. Jeg kan se i et andet indlæg, at du skriver, at du/I ofte har valgt at jeres barn skal i dp/vs selv om I har fri (hvilket jeg ikke ser noget galt med) men hvad er så forskellen på din kærestes ven? Er det fordi de aflevere tidligt og henter sent?

Præcis, der lægges slet ikke skjul på at de unger bliver sat af ved åbning og hentet ved luk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

tinasmor

Gardenia skriver:

Præcis, der lægges slet ikke skjul på at de unger bliver sat af ved åbning og hentet ved luk.

Hold op, det er godt nok nogle lange dage for sådan nogle små nogle. Jeg synes der kan være så meget uro og larm når jeg henter og jeg tænker, at det er godt jeg ikke selv skulle være der hele tiden.

Vi bliver også nød til at aflevere halv 8 pga job og henter kl 15 allerede der synes jeg, at min grænse er ved at være nået. Ellers ville man jo heller ikke have noget tid med dem inden de skulle sove.

Anmeld

16. november 2012

Anonym trådstarter

nåh du mener måske åbningstid fra 10-18? er lidt uklart

Ja, jeg mener pasning fra eksempelsvis kl 10 til kl 18

Jeg overvejer starte dagpleje med aftenpasning, pasning dog max 40 timer om ugen.

....hvis der er behov for det....

Anmeld

16. november 2012

Gardenia

tinasmor skriver:

Hold op, det er godt nok nogle lange dage for sådan nogle små nogle. Jeg synes der kan være så meget uro og larm når jeg henter og jeg tænker, at det er godt jeg ikke selv skulle være der hele tiden.

Vi bliver også nød til at aflevere halv 8 pga job og henter kl 15 allerede der synes jeg, at min grænse er ved at være nået. Ellers ville man jo heller ikke have noget tid med dem inden de skulle sove.

Vores dreng har også dage fra 8-15. Vi skal jo være på studie og han sover så helt til 14.30, så der er ikke rigtigt andet at gøre, men det er lang tid. Men åbenbart mest for hans forældre, for han vil ofte først med hjem når vi lokker med at katten har savnet ham

Anmeld

17. november 2012

Sildefisk

Gardenia skriver:

Det rammer mig da lidt? Tænker i første omgang hvorfor i alverden få børn hvis de bare skal opbevares? Og så minder det mig lidt om en af de studiekammerater min kæreste har, der intet problem har med at indrømme hans børn er institutionsbørn.. Fatter det bare ikke..

Nå, total sidespor.

Okay

Det er jo et valg folk træffer ift deres karriere og job, om de så skulle have haft børn? Det er jeg da ikke den der skal bedømme jeg er bare selv mor og pædagog, og gør da mit bedste for at tage hånd om de ca 5 børn vi har der altid har lange dage, og jeg tror du kan være forsikret om at forældrene nok ville ønske det anderledes hvis de kunne !

Jeg selv arbejder fuld tid og har sene og korte dage, mine børn bliver afleveret i tidsrummet ml 6.30- og hentet 16.45 på deres seneste dag ( de går IKKE i de døgnåbnede institutioner)

Så jeg føler bestemt ikke nogen dårlig samvittighed

Anmeld

17. november 2012

Sildefisk

Gardenia skriver:

Vores dreng har også dage fra 8-15. Vi skal jo være på studie og han sover så helt til 14.30, så der er ikke rigtigt andet at gøre, men det er lang tid. Men åbenbart mest for hans forældre, for han vil ofte først med hjem når vi lokker med at katten har savnet ham

Dejligt I kan tilbyde sådan nogle midterstunds dage men hvad med de folk der arbejder fra 7-16 fx, og har et job, de måske ikke lige har råd til at kvitte! Jeg tror man skal passe på med at dømme andre som dårlige forældre fordi de har nogle ringere vilkår end en selv!

Anmeld

17. november 2012

Sildefisk

isabellasmor skriver:

Enig

Nu tror jeg så heller ikke at nogen børn i de to døgnåbne inst er der 27-7, men det skal opfattes som har man fx en enlig sygeplejeske der skal på nattevagt kan dette lade sig gøre

Mon ikke langt de fleste gerne vil være sammen med deres børn

Anmeld

17. november 2012

Sildefisk

myr81 skriver:

Dejligt I kan tilbyde sådan nogle midterstunds dage men hvad med de folk der arbejder fra 7-16 fx, og har et job, de måske ikke lige har råd til at kvitte! Jeg tror man skal passe på med at dømme andre som dårlige forældre fordi de har nogle ringere vilkår end en selv!

Se iøvrigt også gerne mit svar til isabellasmor

Anmeld

17. november 2012

Gardenia

myr81 skriver:

Okay

Det er jo et valg folk træffer ift deres karriere og job, om de så skulle have haft børn? Det er jeg da ikke den der skal bedømme jeg er bare selv mor og pædagog, og gør da mit bedste for at tage hånd om de ca 5 børn vi har der altid har lange dage, og jeg tror du kan være forsikret om at forældrene nok ville ønske det anderledes hvis de kunne !

Jeg selv arbejder fuld tid og har sene og korte dage, mine børn bliver afleveret i tidsrummet ml 6.30- og hentet 16.45 på deres seneste dag ( de går IKKE i de døgnåbnede institutioner)

Så jeg føler bestemt ikke nogen dårlig samvittighed

Tjae. Så må man skifte job, anden retning. Jeg finder det stadig uforsvarligt at man producerer børn som så skal opbevares fordi man skal have en karriere. Man kan så diskutere om det er ens eget ansvar eller om det er os der har fået konstrueret vores samfund forkert, men det bliver det stadig ikke mere rigtigt af. Det rammer mig også lige i mit nærige punkt, for sikke mange penge der bliver brugt på opbevarelse af børn...

Men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

17. november 2012

Gardenia

myr81 skriver:

"Dårlige forældre"?

Måske du føler dig ramt, hvor du ikke skulle?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.