Aftenpasning dagpleje/vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.811 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Anonym trådstarter

Er der behov for dagpleje/vuggestue med aftenpasning fra kl 10-12 kl 18-19-20?

Eller andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Sildefisk

??

Går spørgsmålet ift at du selv er dp mor og overvejer disse åbningstider? kl 10-12, er det ikke om dagen??

Anmeld

16. november 2012

Sildefisk

myr81 skriver:

??

Går spørgsmålet ift at du selv er dp mor og overvejer disse åbningstider? kl 10-12, er det ikke om dagen??

nåh du mener måske åbningstid fra 10-18? er lidt uklart

Anmeld

16. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg tænker på butiksansatte, sygeplejersker etc. har måske behov for aftenpasning:  Hvis de arbejder om aftenen... og vil gerne nyder deres børn om formiddagen

Anmeld

16. november 2012

Sildefisk

Anonym skriver:

Jeg tænker på butiksansatte, sygeplejersker etc. har måske behov for aftenpasning:  Hvis de arbejder om aftenen... og vil gerne nyder deres børn om formiddagen

ja det forstod jeg

Men ville nok være en god ide om du fortalte lidt om HVORFOR du gerne vil have svar på netop dette? er det fordi du selv er dp mor?

Her i byen hvor jeg bor, har vi 2 døgnåbne daginstitutioner, der har åbent fra 06.30 mandag til lørdag kl 08.00, så det er med mulighed for overnatning, det er der en del pendlerfamilier der benytter sig af.

Jeg selv er pædagog på fuld tid, hvilket harmonerer meget dårligt sammen med mine børns bh´s åbnings- og lukketid indimellem.

Anmeld

16. november 2012

Gardenia

myr81 skriver:

ja det forstod jeg

Men ville nok være en god ide om du fortalte lidt om HVORFOR du gerne vil have svar på netop dette? er det fordi du selv er dp mor?

Her i byen hvor jeg bor, har vi 2 døgnåbne daginstitutioner, der har åbent fra 06.30 mandag til lørdag kl 08.00, så det er med mulighed for overnatning, det er der en del pendlerfamilier der benytter sig af.

Jeg selv er pædagog på fuld tid, hvilket harmonerer meget dårligt sammen med mine børns bh´s åbnings- og lukketid indimellem.

Det rammer mig da lidt? Tænker i første omgang hvorfor i alverden få børn hvis de bare skal opbevares? Og så minder det mig lidt om en af de studiekammerater min kæreste har, der intet problem har med at indrømme hans børn er institutionsbørn.. Fatter det bare ikke..

Nå, total sidespor.

Anmeld

16. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg tænker på, at børn skal stadigvæk kun passes ca 40 timer om ugen, max 45.

Pasning skal bare foregår på andet tidspunkt end vi er vandt til.

Anmeld

16. november 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker på, at børn skal stadigvæk kun passes ca 40 timer om ugen, max 45.

Pasning skal bare foregår på andet tidspunkt end vi er vandt til.

Jeg mener pasning fra måske kl 12 til om aftenen .

Anmeld

16. november 2012

isabellasmor

Gardenia skriver:

Det rammer mig da lidt? Tænker i første omgang hvorfor i alverden få børn hvis de bare skal opbevares? Og så minder det mig lidt om en af de studiekammerater min kæreste har, der intet problem har med at indrømme hans børn er institutionsbørn.. Fatter det bare ikke..

Nå, total sidespor.

Enig

Anmeld

16. november 2012

tinasmor

Gardenia skriver:

Nå, total sidespor.

Forstår ikke hvad du mener med, at du forarges over at han siger han har instututions-børn. Jeg kan se i et andet indlæg, at du skriver, at du/I ofte har valgt at jeres barn skal i dp/vs selv om I har fri (hvilket jeg ikke ser noget galt med) men hvad er så forskellen på din kærestes ven? Er det fordi de aflevere tidligt og henter sent?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.