Trådene om aborter og dødfødte børn - blir så nervøs!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

KTP86

Man er aldrig sikker. Man er altid bekymret,og sådan forbliver det til selv efter dit barn er flyttet hjemmefra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Annette A

Puha ved hvordan du har det. Jeg er gravid for fjerde gang og er angst og nervøs ligesom jeg var det de forrige gange. Og det er hele graviditeten igennem. Synes det er hårdt. Har to drenge og har oplevet en enkelt ufrivillig abort lige inden 12 uge, som det jo sker engang imellem.

Men piner mig selv med at læse om babyer der døde lige inden termin mv og ved ikke hvorfor jeg gør det for selvfølgelig går det som regel godt. Jeg tror bare ikke på det før baby er kommet sikkert til verden. Jeg vågner hver nat 3-4 gange og mærker efter liv derinde og er bare så bange hele tiden for at noget skal gå galt også ved fødslen.

Går mod uge 35 nu, men synes det er sindsygt hårdt hver dag nu for man er så tæt på og alligevel er intet sikkert. Puha jeg undrer mig tit over hvad fik mig til at gøre det igen at blive gravid, men det er jo fordi det er det hele værd trods alt og prøver at sige til mig selv at det er jo en del af det at blive forældre og elske sit barn som du selv skriver.

Men ja sandsynligheden for at det går godt er jo generelt rigtig stor når først man er kommet vel over de første 12 uger men derfor kan man jo ikke gøre for at man bekymrer sig desto mere viden man har om de ting, der også kan gå galt også selvom det er sjældent. Man kan jo også trøste sig lidt med at de fleste kvinder i mere eller mindre grad har det sådan. Det er betingelserne for os alle, så man er ikke alene med de tanker og følelser.

Håber du får en dejlig graviditet med Jeres ønskebaby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.