Synes jeg lugter anderledes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Miss Kat

Roselil skriver:

Ja, nu er hans job ligesom gjort, så siger naturen vel at han ikke behøver spilde mere krudt på dig 

Lige præcis! Hvor hårdt det end må lyde, så er der sq nok et gran af sandhed i det... og en hel del hulemand i ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Clisolka

Kia2013 skriver:

Det er først noget jeg rigtig har lagt mærke til idag, men syntes det er som om jeg lugter anderledes end jeg plejer... sådan lidt sødligt, på sådan en mærkelig måde. Det er ikke en ubehagelig lugt, slet ikke som sved eller noget, men den er bare 'anderledes'. Og det er ikke min deo, for den kan jeg også godt dufte hvor jeg har dén på... er der andre der også syntes de 'lugter anderledes'? Eller det er måske bare det med at ens lugtesans bliver skærpet?

Jeg er i 9+1 nu i øvrigt, hvis det har nogen betydning

Det kan jeg godt huske! 

Jeg havde også en anderledes duft da jeg var gravid - og havde den i et stykke tid efter fødslen, men nu er der intet (min datter er lige fyldt 2) 

Men hold da op min lugtesans var god da jeg var gravid - alt for god haha. Nogle dage følte jeg mig som en sporhund 

Anmeld

17. november 2012

Hemmeligpigeendnu

hihi er helt normalt, da jeg var uge i 9, kunne jeg ikke lide lugten af mig selv, synes jeg lugtede så mærkeligt.

Min kæreste skulle ikke komme i nærheden af mig inden han havde været i bad, for han lugtede af metal :/

Selv om jeg fik sa i mandags, sys jeg stadig lugter mærkeligt, men dog lugter kæresten ikke mere

Så tror det er helt normalt

Anmeld

17. november 2012

Victoria2013

Dejligt at vide jeg er helt normal

mmm var i en rigtig osteforretning tidligere i dag, der duftede bare helt fantastisk... men syntes stadig mine fingre dufter af ost, på trods af at jeg sidenhen i dag har håndteret både grøntsager og fisk... det må være den lugtesans

*craver ost meget for tiden, også mere end normalt syns jeg*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.