Kia2013 skriver:
Det er først noget jeg rigtig har lagt mærke til idag, men syntes det er som om jeg lugter anderledes end jeg plejer... sådan lidt sødligt, på sådan en mærkelig måde. Det er ikke en ubehagelig lugt, slet ikke som sved eller noget, men den er bare 'anderledes'. Og det er ikke min deo, for den kan jeg også godt dufte hvor jeg har dén på... er der andre der også syntes de 'lugter anderledes'? Eller det er måske bare det med at ens lugtesans bliver skærpet?
Jeg er i 9+1 nu i øvrigt, hvis det har nogen betydning 
Hehe...det er helt normalt at man selv lugter anderledes og/eller at ens lugtesans forandrer sig under graviditet...ISÆR i første trimester.
Da jeg skulle have den yngste, synes jeg bare at min mand stank 
Alt stank!! 
Selv mine unger.
Og så ændrede jeg smag i dufte, så jeg købte de mest skrækkelige deodoranter med duft til hele familien....jamen, der har vist lugtet som et helt bordel i huset 
Anyway, da jeg var over 12. uge klingede det af..og jeg fattede ganske enkelt ikke hvordan familien, venner m.m. har kunnet holde ud at komme i huset medens det stod på. 
Så jeg fik godt nok travlt med at kassere deo'er, min mands barbersprit og sådan noget...og så mig, som er duftallergiker 
Så trøst dig..det klinger nok snart af

Kærligst
Sussie
Anmeld