Kan ikke holde det ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

come2

Mathilde J skriver:

Hej piger.

Jeg lagde et indlæg op igår, med et billed af min positive graviditetstest.. Og med besked om at jeg skulle til lægen 9:30 idag :-)

Har været til lægen, og urinprøven var negativ. Men venter svar på blodprøverne enten i eftermiddag, eller på mandag. Har nogen af jer oplevet det før? At i har taget en positiv test hjemme, og urinprøven hos lægen var negativ? Og var i så alligevel gravide?

Åååh, håber bare så forfærdelig meget 

Er det clearblue du selv har testet med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Miss Kat

Altså jeg forstår slet ikke, du overhovedet kan have hcg i blodet, hvis du ikke er eller lige har været gravid?  Det lyder da umuligt? Det er jo et graviditetshormon, for hulen. Enten har de andre kloge damer herinde ret og du er faktisk gravid nu, hvilket jeg da håber på for dig, eller også har du netop haft en biokemisk. - Ellers forstår jeg ingenting.

Anmeld

16. november 2012

Mathilde J

Herhjemme har jeg testet med dem man køber i Netto, med lyserød "hætte".

Jeg vedhæfter lige et billed af prøvesvaret fra lægen.. Så må i lige fortælle mig, om i ikke også ser at der står 5? Det må jo være HCG niveauet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2012

nielsen80

Mathilde J skriver:

Jeg vedhæfter lige et billed af prøvesvaret fra lægen.. Så må i lige fortælle mig, om i ikke også ser at der står 5? Det må jo være HCG niveauet.

Jeg ved godt der er historier om folk der tester negativ ved lægen og alligevel er gravide..MEN du har jo fået taget en blodprøve, det er vist det mest sikre der findes.

Jeg ville rigtig gerne skrive, at måske var den der alligevel, men tror altså desværre ikke du kan regne med en vellykket graviditet denne gang. Konc 5 er meget lavt på dette tidspunt( efter forventet mens). Er man i behandling skal tallet helst være 50 eller derover, før man ser det som en graviditet - ellers betragtes det uden undtagelse som en biokemisk graviditet.

Jeg tror som før skrevet, du har haft det der hedder en biokemisk graviditet - det har rigtig mange, det er bare ikke alle der oplever det.

For at den er der næste gang!

Anmeld

16. november 2012

M (:

Som jeg læser dit blodprøvesvar står der desværre ikke, at fein koncentration er 5, men at den er <5, dvs. mindre end 5. Om den så er lige under 5 eller om den er 0, er der ingen der ved. Men i hvert fald er den at betegne som negativ. 

Når du alligevel har testet positiv kan det tyde på en bio. Ville gerne skrive at den selvfølgelig er god nok, når dine teste er positive, men desværre er hcg lang tid om at udskilles efter en bio.

For, at du "bare" er en langsom starter, og at der er en frisk lille spire derinde. 

Anmeld

16. november 2012

Bryndis

Mathilde J skriver:

Hej piger.

Jeg lagde et indlæg op igår, med et billed af min positive graviditetstest.. Og med besked om at jeg skulle til lægen 9:30 idag :-)

Har været til lægen, og urinprøven var negativ. Men venter svar på blodprøverne enten i eftermiddag, eller på mandag. Har nogen af jer oplevet det før? At i har taget en positiv test hjemme, og urinprøven hos lægen var negativ? Og var i så alligevel gravide?

Åååh, håber bare så forfærdelig meget 

Det prøvede jeg da jeg ventede min første søn. Tog en masse teste der hjemme som var positive men lægens var negativ. Først i uge 8 kunne lægens test vise positiv

Anmeld

16. november 2012

klmf

Det mest logiske må være, at du har haft et befrugtet æg, der er gået til grunde. Hcg under 5 er jo negativt svar, så der er nok ikke så meget at komme efter - medmindre du er langsom om at danne hcg (< foran tallet betyder det er under 5). Hmmm... Der er nok ikke så meget andet at gøre end at se tiden an, enten kommer der en mens eller også bliver du ved med at teste positiv og så må du til læge igen og have taget ny blodprøve.

Håber på det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.