Kan ikke holde det ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Mathilde J

Hej piger.

Jeg lagde et indlæg op igår, med et billed af min positive graviditetstest.. Og med besked om at jeg skulle til lægen 9:30 idag :-)

Har været til lægen, og urinprøven var negativ. Men venter svar på blodprøverne enten i eftermiddag, eller på mandag. Har nogen af jer oplevet det før? At i har taget en positiv test hjemme, og urinprøven hos lægen var negativ? Og var i så alligevel gravide?

Åååh, håber bare så forfærdelig meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

MorDk

Jeg har hørt om mange hvor lægens urintest viste negativ til trods for graviditet. Krydser fingre for at den er god nok

Anmeld

16. november 2012

Mathilde J

OPDATERING:

Blodprøven negativ, med et hcg på 5..

Men når man er 14 dage henne har man et hcg på mellem 3-426 .. Så jeg forstår ikke helt hvordan min blodprøve kan være negativ?

Min mens er nu på 2. dag udeblevet, og har intet mærket til menstruations-tegnene endnu. 

Og har trods alt 3 positive tests herhjemme, og 2 negative..

Er så forvirret 

Andre der har stået i samme situation???

Anmeld

16. november 2012

nielsen80

Mathilde J skriver:

OPDATERING:

Blodprøven negativ, med et hcg på 5..

Men når man er 14 dage henne har man et hcg på mellem 3-426 .. Så jeg forstår ikke helt hvordan min blodprøve kan være negativ?

Min mens er nu på 2. dag udeblevet, og har intet mærket til menstruations-tegnene endnu. 

Og har trods alt 3 positive tests herhjemme, og 2 negative..

Er så forvirret 

Andre der har stået i samme situation???

Har ikke stået i din situation, men du får lige et

Jeg tror måske, du har haft en bio, altså et befrugtet æg som ikke har nået at sætte sig fast og/eller er gået til meget tidligt.

Anmeld

16. november 2012

Hemmeligpigeendnu

Hej søde dig.

Da jeg i sep  mdr. testede positiv hjemme gik der 2 1/2 uge før jeg kunne teste positiv ved lægen. jeg brugte en test der målte meget lavt..

bare du har en positiv test eller flere, skal det nok gå..

fra mig til dig

Anmeld

16. november 2012

Hemmeligpigeendnu

og forresten mit tal også meget lav, men de mener fosteret var langsom til at sætte sig fast.

Men da jeg var til scanning for to uger siden var der en spire i maven..

opgiv ik håbet før du virkelig har din mens..

Anmeld

16. november 2012

SussieThyssen

Mathilde J skriver:

Hej piger.

Jeg lagde et indlæg op igår, med et billed af min positive graviditetstest.. Og med besked om at jeg skulle til lægen 9:30 idag :-)

Har været til lægen, og urinprøven var negativ. Men venter svar på blodprøverne enten i eftermiddag, eller på mandag. Har nogen af jer oplevet det før? At i har taget en positiv test hjemme, og urinprøven hos lægen var negativ? Og var i så alligevel gravide?

Det kan man godt.

Lægernes urinprøvetests er mindre fintmærkende end dem du køber i forretningerne, så derfor kan du sagtens være gravid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2012

FrkZier

Mathilde J skriver:

Hej piger.

min første test var svagt positiv hjemme - og 100% negativ ved lægen: er i 17. uge nu

Anmeld

16. november 2012

Mathilde J

Jamen selv blodprøven er negativ.. dog med et hcg på 5. Forstår det ikke..

Anmeld

16. november 2012

M&N

Mathilde J skriver:

Hej piger.

Jeg har prøvet at teste 2 dage før tid med et positivt svar, da jeg gik til lægen 2 dage efter, var deres test negativ. Jeg blev arrig og købte en test mere og den var stadig positiv.

Jeg var altså gravid dengang .. Jeg skiftede læge (de var ikke særlig rare dernede og havde en skidt oplevelse)

Jeg kender ikke til hcg men håber for dig den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.