Bliver ked af det :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Lise

Jeg forstår ikke hvorfor nogen synes det er synd hverken at der er kort tid imellem eller at der er lang tid imellem. Hvem skal bestemme hvad der er den bedste alder at få en lillebror eller søster på. det MÅ da være individuelt. Så tillykke med det!

At få søskende er en gave, og jeg synes personligt at det er meget mere synd for dem der slet ingen får. Jeres datter tager ikke skade af at dele - det er jo sådan verden er skruet sammen. og som en anden nævner, ja, hvad så med dem der er tvillinger - er det synd for dem? Nej da - de har deres søskende tæt på, og det må være fedt at vokse op tæt på hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Lotus86

Har ikke lige læst de andre svar igennem, så måske er det blevet skrevet før.

Først og fremmest tillykke med den kommende lille ny

Selvom det er svært, så synes jeg ikke du skal lytte på hvad andre mener, alle andre er altid ufatteligt kloge på andres vegne, og sådan vil det altid være, folk har altid en mening som de mener de har ret til at ytre, hvis nogen træffer et valg, der er anderledes end hvad deres eget ville være.

Nå du skriver i begge er glade, har overskud, økonomi, plads osv. til det her lille pus, så er der jo ingen problemer overhovedet, i er jo to om det, og et spædbarn sover jo altså en del, så der vil jo stadig være masser af tid til jeres datter.

Jeg synes bare i skal glemme alle kommentarerne, glæde jer over det lille mirakel der er på vej til jer, og glæde jer over, at i får to børn der er tætte, og helt sikkert vil få en masse glæde af hinanden

Anmeld

16. november 2012

Tulle28

Om det ligefrem er synd for børnene vil jeg da ikke sige, for hvad så med tvillinger? Jeg synes mere det er synd for jer, for det bliver sikkert hårdt Til gengæld er det jo hurtigt overstået, det med at have småbørn.

Der er jo ikke et rigtigt eller forkert tidspunkt at få nr. 2 på, vi fik vores da den store var 2,5 år og det var kun fordi det ikke var planlagt, ellers havde vi gerne ventet. Jeg var meget bekymret inden jeg fødte for om jeg kunne finde tid og overskud nok til den store, men det gør man jo. Og det vil I jo også gøre. Når situationen er som den er, så er det da bare skønt og børn er jo en gave.

Luk ørerne for alt det l... folk lukker ud!

Anmeld

16. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes det lyder lækkert, at de kommer til at være så tæt på hinanden. Jeg ville ønske det var Ida der skulle være storesøster allerede.

Dine 2 får så meget glæde af hinanden, også selvom det er storesøster og lillebror. Det tror jeg i hvert fald!

Synes du skal lukke det ind af det ene øre og ud af det andet, når folk siger det er synd. Det er ikke deres beslutning, men JERES. Og i har valgt at beholde miraklet - og det burde folk acceptere og glæde sig på jeres vegne

Anmeld

16. november 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres opmuntrende ord 

Vi glæder os også utrolig meget, især nu hvor det fine lyseblå værelse er ved at være klar 

Det er bare svært at høre på at andre mener at ens ønskebarn burde have været en abort.  

dem tæt på os glæder sig Over det på vores vegne  Men firdommene er svære at takle synes jeg  

er ikke i tvivl om at det bliver hårdt, men det er der jo så meget som er, og ærlig talt sÅ synes jeg på ingen måde det var hårdt med den første (udover fødslen ) .. 

Håber folk klapper i ligeså snart han er født..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.