Vi er i en meget lykkelig situation..
jeg fødte i janua en dejlig lille pige, og venter nu en skøn lille dreng.. der bliver 12 måneder imellem børnene..
nu er spørgsmålet så, hvorfor er det synd ???!
der er SÅ mange, både herinde(synes jeg) og udefra som mener at jeg burde have fået en abort fordi at de er så tætte på hinanden, vi har overskud, vores store pige STOR trives og er langt foran i sin udvikling, vi har hus, have, bil, ja vi har faktisk både overskud, tid, og råd til dette lille mirakel 
opdagede meget sent at jeg var gravid, efter min fødsel havde jeg stærke blødninger pga. en infektion i livmoderen, da den var væk efter 4 måneder med stærk bødning, skulle jeg have foretaget et celleskrab (rutine) .. blødningen var nu aftaget, men da prøven kom tilabage med celleforandringer (atypiske celler), blev jeg nervøs
jeg kom til en scanning på sygehuset, hvor de skulle kigge og tage en biopsi, hun sagde at hun ikke kunne lave en biopsi, både manden og jeg så bekymret på hende og tænkte at den var hel gal, men hun satte sig ned, og sagde at det ikke var så mærkeligt at jeg havde atypiske celler, for jeg var gravid...
11+3
hold da op tænkte vi...
det blev dog besluttet med det samme at det var et barn vi ville beholde, vi har et ekstra børneværelse, og kunne simpelthen ikke finde grund til at skulle have en abort 
men så begyndte folk (udefra, ikke familie osv.)med at det var synd for vores datter at hun allerede nu skulle dele os
må ærligt indrømme at jeg aldrig har set det som en grund til abort at man har små børn...
men det er måske fordi der kun er 14 måneder imellem mig og min søster, og manden er SÅ ked af at han er den "lille" i en søskendeflok på 5. hvor der er 6 år op til hans nærmeste søskende... vi tænkte lidt, at hun da sikkert ville blive glad for at have en søskende tæt på sig ? det har jeg altid været... og manden har været ked af ikke at have nogen tæt på sig...
men øv hvor gør det ondt når folk siger det .... for han er jo ønsket af os... ville aldrig nogensinde gøre valget om hvis jeg fik chancen, men nu hvor der er godt to måneder tilbage, så kan jeg bare ikke længere ignorere disse komentare
(måske hormonerne?)
nogen der har oplevet lignende?
haft det på samme måde ?
nogen med børn tæt på hinanden, med posetive/negative erfaringer ?
--> har vist bare brug for et