Rhesus negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Miss Kat

UnderCover35 skriver:

Du skal kun have en anti d indsprøjtning hvis du er Rehsus Negativ - men spørg din læge fremfor google da de svar du finder der desværre kan gøre mere nervøs fremfor at skabe tryghed...

Kloge ord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Miss Kat

foto på lærred skriver:

KUN hvis du er resus negativ, hvilke der ikke er så mange der er. hvis du var så langt henne så er sandsynligheden at du ikke er det. For allerede i starten af ens første samtaler med læge (i hvertfald her) så talte vi om det med resus negativ, dvs de ekstra blodprøver osv. osv. hvis ingen har nævnt noget til dig, så er du sikkert ikke resus negativ.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.

Nej okay, det tænker jeg også. Tak for svar.

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Man kan vel ikke sige noget om tidshorisonten for hvornår man senest bør få.enudskrabning hvis det viser sig nødvendig men jo før jo bedre - for før evt rester er ude ved.din krop ikke med sikkerhed at man ikke er gravid længere... og det skal ud inden man kan blive gravid igen.

Evt rester kan også sidde og vokse lidt i livmoderen omkring ens æl og frem til mendtrustoon og give falske symptomer på graviditet da der produceres en smule hcg hver gang - drt oplevede jeg efter udskrabningen sidste år hvor det viste sig de desværre ikke havde fået det hele med så de generede de næste 3-4 måneder inden min gynækolog opdagede det på en scanning...

Okay, godt nok så lyder det til at det er fint nok det jeg har valgt at gøre, så tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.