Kønsscanning i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Hvem?

norenberg skriver:

Jo det er os der har to drenge med 8 mdt mellem og så en datter på 7 år..så her er liv og glade dage, sidste ventet er slet ikke planlagt men vi springer ud i det da ingen af os kunne leve med en anden beslutning...men hårdt bliver det helt sikkert i nogle år....

Mente nok vi havde skrevet sammen før ang. to drenge fra samme år

Ja, der kommer til at være run på de næste par år, men hold nu op hvor går det altså bare hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Nitz - <3 David

norenberg skriver:

Så Fyldte vores store pige 7 år i dag, og i den anledning overraskede vi hende med at hun skulle være storesøster til en lille pige til april, så hun var godt stolt da i forvejen har to lillebrødre....så håber vi bare lillesøster bliver derinde til tiden....

Dejlig overraskelse til storesøster.. Hun må være meget stolt.. Og godt det er en pige.. Når vi jo fik alt jeres drengetøj i de små størrelser.. Hihi

Anmeld

17. november 2012

norenberg

Nitz - <3 David skriver:

Dejlig overraskelse til storesøster.. Hun må være meget stolt.. Og godt det er en pige.. Når vi jo fik alt jeres drengetøj i de små størrelser.. Hihi

Ja hun er meget stolt....ja jeg har jo slet ingen babytøj tilbage...og altbtilbehør er blå så der skal vidst købes lidt....

Anmeld

17. november 2012

Nitz - <3 David

norenberg skriver:

Ja hun er meget stolt....ja jeg har jo slet ingen babytøj tilbage...og altbtilbehør er blå så der skal vidst købes lidt....

Men det er jo også bare hyggeligt at man skal ud og shoppe.. Og du har jo helt styr på hvilke ting du skal bruge.. Ik lige som første barn, hvor man ik aner hvilke ting man får brug for
Håber hun blir der inde tiden ud..

Anmeld

17. november 2012

norenberg

Hvem? skriver:

Mente nok vi havde skrevet sammen før ang. to drenge fra samme år

Ja, der kommer til at være run på de næste par år, men hold nu op hvor går det altså bare hurtigt

Ja de bliver hurtig så store de unger kan slet ikke følge med Oliver bliver allerede 2 år nu og er så selvstændig og vil alt selv ligesom sine større søskende.....

Anmeld

17. november 2012

norenberg

Nitz - <3 David skriver:

Men det er jo også bare hyggeligt at man skal ud og shoppe.. Og du har jo helt styr på hvilke ting du skal bruge.. Ik lige som første barn, hvor man ik aner hvilke ting man får brug for
Håber hun blir der inde tiden ud..

Ja man undgår en masse fejlkøb og at man egentlig ikke skal købe så meget tøj da de knap når at bruge det....det har jeg i hvertfald erfaret med de andre....håber også hun bliver der til tiden....holder mig meget i ro og første mål er at nå til uge 30 og så 34.....men nu må vi jo ae....de følger mig tæt....fandt de ud af hvorfor du fødte før tid....

Anmeld

17. november 2012

Nitz - <3 David

norenberg skriver:

Ja man undgår en masse fejlkøb og at man egentlig ikke skal købe så meget tøj da de knap når at bruge det....det har jeg i hvertfald erfaret med de andre....håber også hun bliver der til tiden....holder mig meget i ro og første mål er at nå til uge 30 og så 34.....men nu må vi jo ae....de følger mig tæt....fandt de ud af hvorfor du fødte før tid....

Ja det var en blødning mellem moderkage og livmoder..
(begyndende moderkageløsning. HVIS den havde revet sig løs er der kun 30% overlevelse )
Men jeg har en fornemmelse af at der har været noget galt med moderkagen.. Jeg var til scanning 2½ uge før jeg fødte. Og der skød de på han vejede 1010g. Og på det tidspunkt skulle han ha vejet 14-1500g. Og han vejede så kun 1110g ved fødslen. Jeg ved godt at det kun er et skøn. Men 100g på 2½ uge er ikke meget. Og han skulle egentlig ha vejet 1700g ca.

Ja uge 30 eller 34 vil da også hjælpe en del på det.. Hvor "langt" var det kom du sidste gang?

Anmeld

17. november 2012

norenberg

Nitz - <3 David skriver:

Ja det var en blødning mellem moderkage og livmoder..
(begyndende moderkageløsning. HVIS den havde revet sig løs er der kun 30% overlevelse )
Men jeg har en fornemmelse af at der har været noget galt med moderkagen.. Jeg var til scanning 2½ uge før jeg fødte. Og der skød de på han vejede 1010g. Og på det tidspunkt skulle han ha vejet 14-1500g. Og han vejede så kun 1110g ved fødslen. Jeg ved godt at det kun er et skøn. Men 100g på 2½ uge er ikke meget. Og han skulle egentlig ha vejet 1700g ca.

Ja uge 30 eller 34 vil da også hjælpe en del på det.. Hvor "langt" var det kom du sidste gang?

Jeg nåede kun til uge 27 sidst de ved stadig ikke hvad der udløste det...Efter uge 30 falder risikoen jo en hel del hvad angår hjernebløsninger så jeg håber jeg når noget længere denne gng....for de aiger vibhar været heldig med oliver med de hjerneblødninger han havde....

Anmeld

17. november 2012

Nitz - <3 David

norenberg skriver:

Jeg nåede kun til uge 27 sidst de ved stadig ikke hvad der udløste det...Efter uge 30 falder risikoen jo en hel del hvad angår hjernebløsninger så jeg håber jeg når noget længere denne gng....for de aiger vibhar været heldig med oliver med de hjerneblødninger han havde....

Ja det lyder det da også til at i har.. Jeg syns jeg har læst meget på div. præmatur sider. Om ftf børn der får forskellige "handicaps" pga. hjerneblødninger..
Men det er da bare dejligt at han er sluppet fra alt det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.