Kønsscanning i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. november 2012

norenberg

Så Fyldte vores store pige 7 år i dag, og i den anledning overraskede vi hende med at hun skulle være storesøster til en lille pige til april, så hun var godt stolt da i forvejen har to lillebrødre....så håber vi bare lillesøster bliver derinde til tiden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

tarkoflen

Tillykke med, at l er så heldige at få to af hver

Anmeld

16. november 2012

Camilla30

norenberg skriver:

Så Fyldte vores store pige 7 år i dag, og i den anledning overraskede vi hende med at hun skulle være storesøster til en lille pige til april, så hun var godt stolt da i forvejen har to lillebrødre....så håber vi bare lillesøster bliver derinde til tiden....

Tillykke med lillepigen

Anmeld

16. november 2012

Miss Church

norenberg skriver:

Nej hvor skønt!

Tillykke med den store og den lille pige 

Anmeld

16. november 2012

MyBigWish

norenberg skriver:

Hvor dejligt 

Stort tillykke med prinsessen i maven...  Spændende med to af hver.. 

Anmeld

16. november 2012

norenberg

Tak alle sammen...Ja det bliver dejligt med to af hver....men helt sikkert også hårdt med de to små bavianer jeg har i forvejen....og en datter der lige er startet i 1 kl...så kommer nok ikke til at kede mig i rigtig mange år...

Anmeld

17. november 2012

Frk-Lotusblomst

norenberg skriver:

Stort tillykke.

Anmeld

17. november 2012

norenberg

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke.

Tak

Anmeld

17. november 2012

Hvem?

norenberg skriver:

Tak alle sammen...Ja det bliver dejligt med to af hver....men helt sikkert også hårdt med de to små bavianer jeg har i forvejen....og en datter der lige er startet i 1 kl...så kommer nok ikke til at kede mig i rigtig mange år...

Tager sgu hatten af for jer!

Mener det er dig, der også fik to drenge i 2010? (der ikke er tvillinger)

Jeg ku nemt klare en lille en mere, manden er dog ikke helt med på ideen endnu.....

Hilsen en mor, der også har to drenge fra 2010, der ik er tvillinger

Anmeld

17. november 2012

norenberg

Hvem? skriver:

Tager sgu hatten af for jer!

Mener det er dig, der også fik to drenge i 2010? (der ikke er tvillinger)

Jeg ku nemt klare en lille en mere, manden er dog ikke helt med på ideen endnu.....

Hilsen en mor, der også har to drenge fra 2010, der ik er tvillinger

Jo det er os der har to drenge med 8 mdt mellem og så en datter på 7 år..så her er liv og glade dage, sidste ventet er slet ikke planlagt men vi springer ud i det da ingen af os kunne leve med en anden beslutning...men hårdt bliver det helt sikkert i nogle år....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.