Vægten står stille!!!! den sidste måned har den ikke rykket sig nogen steder og bliver bare på 94... 
Kan ikke rigtig dyrke så meget sport for tiden, cykler til skole og hjem igen that's it kan ikke holde til mere pga store smerter i underliv, mave og bryst så det gør ekstra ondt hvis jeg prøver at motionere og det huger mig ikke synderligt... Er begyndt at spise meget varieret og kan mærke på mit humør og mit overskud at det har hjulpet.. MEN føler mig mere oppustet end nogen sinde før
Og føler jeg kan finde nye stræk mærker hver 3 dag.. 
Men mit problem er at jeg føler at jeg spiser sundt og varieret men kommer faktisk lidt i tvivl for hvad der er sundt at spise... Sovs bliver lavet fra bunden hvis vi skal have det og uden fedt, og det hedder fuldkorns pasta, ris og kartofler. kødet er lidt forskelligt men skære fedtet fra. Og så en god omgang salat. Morgen mad er gerne havregryn, og lidt frugt om formiddagen, og så rugbrød med et eller andet på til frokost, og så prøver jeg at spise lidt frugt igen om eftermiddagen. Spiser ikke færdig retter længere og har skåret drastisk ned på sodavand og når det endelig er, så er det kun light.. Og alligevel sker der INTET 
Har fået afvide af min læge at jeg SKAL tabe mig, men synes det virker så uoverskueligt når der intet sker og jeg ikke kan bevæge mig synderligt for at afhjælpe det ud over at gå lidt rundt hvilket jeg også gør 
Anmeld