stivdie@gmail.com skriver:
Stakkels dig! Jeg kan BESTEMT godt forstå din frustration! Jeg ville også være ved at gå ud af mit gode skind, hvis der manglede penge hver måned, og jeg ikke følte jeg blev taget seriøst! Kæmpe
til dig.
Mht gode råd, så er I jo allerede et godt stykke af vejen, når du kan se, at jeres forbrug er større end indtægten - og at I allerede har en budgetkonto til de faste udgifter.
Hvis I har skåret ALT overflødigt væk (inkl evt bil, tv-pakke, internet, mobilabb., smøger, cola og fastfood) og der ikke er udsigt til en snarlig ændring i jeres indtægt, så må I nok begynde at overveje om jeres bolig er for dyr..
Nu ved jeg ikke hvilken type I er, men luksusfælden søger deltagere lige nu. Det var en måde at få hjælp uden det koster noget..
Alternativt, så prøv at se www.taenk.dk/gældsrådgivningen
Håber I snart får styr på det, så du kan blive glad igen 
Tusinde tak for Kram og gode råd 
vi kan ikke skære mere i vores udgifter end vi gør..
vi er stoppet med at ryge, vi drikker aldrig sodavand, vi har ikke bil, tv kan vi ikke røre ved da deet er et boligselskab som bestemmer, og vi kan ikke flytte, ( vi vil gerne flytte i en 1 væresles) men hvor skal vi lige få indskudspenge fra ???
så den mulighed er også lukket...
vi kan ikke røre mere ved vores udgifter, de kan desværre ikke blive mindre...
vi har søgt boligsikring, friplads osv, men kan vi ikke få.
Luksus fælden har jeg nævnt for manden jeg gerne vil, men han vil abosolut IKKE i TV ... synes nu heller jeg har lyst til at stå frem til hele danmark med min økonomi, men jeg vil rigtig gerne have deres hjælp, men kan jeg ikke når manden ikke vil...