Synes ikke det er så fedt at oprette sådan en tråd, men jeg er virkelig ked af det lige for tiden! de sidste 3 uger er gået med at STRESSE rundt i banken og ringe til vores kreditore osv, fordi i denne måned trak banken huslejen tilbage, fordi der manglede 2000 kr.
så igår fik vi en rykker, så det blev jo endnu flere penge, så jeg måtte tømme min konto for penge og få betalt huslejen, og nu bliver det en KAMP uden lige resten af måneden...
jeg er så forvirret over alle mine samtaler med alle og enhver mand. men jeg er så ked af det, min mand tager det ikke særlig tungt, han synes heller ikke det er rart denne sitiuation, men han render med det for ham selv, når jeg prøver at tale med ham, sidder han bare og glor ud i luften og siger ja og nej!
jeg føler mig SÅ alene med alting, han render bare på arbejde hver dag og så spiller han computer når han kommer hjem, og jeg prøver at få styr på vores situation samtidlig med jeg går på uddannelse og snart skal til eksamer.
igår vidste jeg ikke hvad dag det var 
det eneste jeg har SÅ meget brug for lige nu er Et KÆMPE KRAM, med medfølgende ord som: det skal nok gå ...
min mand siger at jeg køre alting op i en spids. tjah han fatter sgu ikke min situation og han er overhoved ik til at tale med om det.....
jeg har brug for hans forståelse. og andres forståelse , føler mig virkelig ensom 
Øv , tror bare jeg har brug for krammere med dette indlæg
Anmeld