3 måneder og godnat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

AnnaK89

Vores SP sagde "gør det inden hun selv viser tegn".

Vi havde også store problemer med at få Carolina til at sove om aftenen. Hun skreg og skreg, for hun var så overtræt.
Så vi skulle prøve at give hende mad, før hun egentlig selv viste tegn på at hun har sulten og det samme med at putte hende.
Og selvom hun ikke virker træt, så falder hun faktisk forholdsvis hurtigt i søvn
Det har også hjulpet at gør det om dagen

Vores dag ser sådan her ud:

Vågner ca. 6.00
Spiser hos mig i vores seng.
Sover måske lidt videre.

Kl. 8.30-9.00 spises en flaske.
Puttes i barnevognen kl. 9.00-9.30.

Vågner kl 11-12.
Spiser en flaske.

Kl 14 puttes endnu engang.
Sover en times tid.
Spiser igen kl. 15.

Kl 16 tages sidste lur.
Sover til ca. 17-17.30.
Spiser en flaske.

Kl 20 spises en flaske eller hos mig.
Og vugges i søvn til elefantens vuggevise eller solen er så rød
Sover til kl 6.00

Så prøv at putte hende før det går op for hende at hun er træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Kay

Mortil2tiloktober skriver:

Hvis du finder en mirakel kur på at få hende til at sove så i får voksen tid så sig endelig til

Her blev der først voksen tid da den store var omkring halvandet år. Puha det har været hårdt ..
Nu Har vi en lille en på bare 15 dage hun bliver jo selvfølgelig stor på et tidspunkt og håber bestemt ikke kampen skal gentage sig så hun er halvandet før der kommer voksen tid igen . Vi prøvede alt med vores søn mener virkelig alt og han skreg bare indtil vi kom i seng .. så ja Jeg har ingen råd ..

Nu sover vores søn heldigvis fra 19-7-7.45 hver dag .. den lille sover så først kl 24 og vågner hver 3-4 time i løbet af natten ..

i dag var der ingen mirakkel... hendes eftermiddags lur blev spuleret af mine svigerforældre så en hys og pyller baby hele eftenen indtil kl 21

Anmeld

15. november 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Vores SP sagde "gør det inden hun selv viser tegn".

Vi havde også store problemer med at få Carolina til at sove om aftenen. Hun skreg og skreg, for hun var så overtræt.
Så vi skulle prøve at give hende mad, før hun egentlig selv viste tegn på at hun har sulten og det samme med at putte hende.
Og selvom hun ikke virker træt, så falder hun faktisk forholdsvis hurtigt i søvn
Det har også hjulpet at gør det om dagen

Vores dag ser sådan her ud:

Vågner ca. 6.00
Spiser hos mig i vores seng.
Sover måske lidt videre.

Kl. 8.30-9.00 spises en flaske.
Puttes i barnevognen kl. 9.00-9.30.

Vågner kl 11-12.
Spiser en flaske.

Kl 14 puttes endnu engang.
Sover en times tid.
Spiser igen kl. 15.

Kl 16 tages sidste lur.
Sover til ca. 17-17.30.
Spiser en flaske.

Kl 20 spises en flaske eller hos mig.
Og vugges i søvn til elefantens vuggevise eller solen er så rød
Sover til kl 6.00

Så prøv at putte hende før det går op for hende at hun er træt

det ligner jo næsten Elnas dag... så kunne være jeg skulle prøve den aften du beskriver...

Anmeld

15. november 2012

EnGodMor

Altså hvad gir i jeres børn, siden de kan sove 1-2-3-4 timer i TRÆK om dagen???

Og så endda flere gange om dagen????

Her sover min søn på 5 måneder fra 5 minutter til MAX 45 minutter pr gang, ud af de tre/fire lure han tager fra 6 morgen til 23 aften

Anmeld

16. november 2012

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

i dag var der ingen mirakkel... hendes eftermiddags lur blev spuleret af mine svigerforældre så en hys og pyller baby hele eftenen indtil kl 21

Øv øv det lyder bare slet ikke særlig sjovt .

Vi har selv en lille en som græder fra kl 20 til 24 hver eneste aften .. så jeg er en ret træt mor.

Anmeld

16. november 2012

Kay

engodmor skriver:

Altså hvad gir i jeres børn, siden de kan sove 1-2-3-4 timer i TRÆK om dagen???

Og så endda flere gange om dagen????

Her sover min søn på 5 måneder fra 5 minutter til MAX 45 minutter pr gang, ud af de tre/fire lure han tager fra 6 morgen til 23 aften

tror hun har arvet morens sove hjerte  

hun får en flaske , bliver lagt i barnevognen... og hvis hun så grædder pludselig men stadig er træt vugger vi hende i vognen i et minut og så sovee hun videre... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.