3 måneder og godnat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Tulle28

SaNiNa skriver:

Så længe hun ikke er ældre er der jo ikke noget som hedder voksen tid andet end hun sover.

Vores datter som nu er knap 14 måneder brugte vi 1 år på at få til at sove ordentligt uden morderens tilstedeværelse.

Nu sover hun som regl mellem 18.30.19.00 til kl 06.00-06.30 hun vågner nogle gange et par gange i løbet af aften men sjældent om natten.

Men som du selv skrive prøv at put hende til senere så hun skal nok give tegn hvis hun er træt og et ikke træt barn kan også være svært at putte

He he... Jeg ville altså også have svært ved at sove, hvis der var en MORDER i nærheden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

SaNiNa

Tulle28 skriver:

He he... Jeg ville altså også have svært ved at sove, hvis der var en MORDER i nærheden!

lidt for hurtig på tasterne

Anmeld

15. november 2012

Lotus86

Vores sundhedsplejerske anbefalede os, da Valdemar var helt lille, at vi kunne give ham et bad inden puttetid, da det får kroppen til at slappe af, og ofte gør dem lidt døsige.

Anmeld

15. november 2012

Kay

Tulle28 skriver:

Derfor kan hun godt være træt Min datter er tit putteklar efter 30 min. om aftenen - man tror jo ikke det kan passe, men den er god nok

hm.... må prøve at se på det... 

Anmeld

15. november 2012

Kay

Tulle28 skriver:

den sjoveste tastefejl jeg til dato har lavet

Anmeld

15. november 2012

Kay

Lotus86 skriver:

Vores sundhedsplejerske anbefalede os, da Valdemar var helt lille, at vi kunne give ham et bad inden puttetid, da det får kroppen til at slappe af, og ofte gør dem lidt døsige.

oki... men vores sp siger hun kun skal i bad 1-2 gange om ugen

Anmeld

15. november 2012

2babygirls

Kay skriver:

Hvad gør i ved sengetid?

Vi har en super rytme hele dagen... men når hun vågner ved 17 tiden fra den sidste lur så får hun lidt bryst... leger og ved 19 tiden får hun aftenflasken... og skulle gerne sove igen ved 20 tiden....

men det sker bare ikke.... hun er ik hys.. men vil ik sove... hun bliver dog hys ved 21 tiden og vil stadig ik sove...

c a. 22.30 får hun natflasken og først der går hun om kuld!? Hvad dælen kan vi gøre for at få hende til at sove før hun bliver overtræt?

vi har prøvet: at svøbe hende (gør vi altid ellers sover hun ik), ligge hende i mørke, ligge hende inde ved os i stuen, vugge hende, sidde med hende i armene, synge... intet hjælper... hun vil bare ik sove selvom vi kan se hun er hammer træt

Måske hun bare har behov for kontakten der hvis hun sover dagen væk ??

Min datter sov i hvert fald hele dagen væk og når klokken var 16 ca og far var kommet hjem var hun vågen i maaange timer.. gerne til kl 20-21 mener jeg.

Men hun havde jo heller ikke haft så meget vågen tid og kontakt, så det fik vi der. Og så stor ammede jeg også meget derfra, så hun var tanket godt op til natten.

Anmeld

15. november 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Måske hun bare har behov for kontakten der hvis hun sover dagen væk ??

Min datter sov i hvert fald hele dagen væk og når klokken var 16 ca og far var kommet hjem var hun vågen i maaange timer.. gerne til kl 20-21 mener jeg.

Men hun havde jo heller ikke haft så meget vågen tid og kontakt, så det fik vi der. Og så stor ammede jeg også meget derfra, så hun var tanket godt op til natten.

ja kan jo selvfølgelig godt være

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

Jeg tror det er tiden der skal gøre arbejdet. Langt de s
Fleste babyer vil naturligt først i seng ved 21-22-23 tiden indtil de er 3-4 mdr. Derefter kommer det helt af sig selv. Dt har også været tilfældet hhjemme med begge to.

Anmeld

15. november 2012

mortilnoahogmelina

Hvis du finder en mirakel kur på at få hende til at sove så i får voksen tid så sig endelig til

Her blev der først voksen tid da den store var omkring halvandet år. Puha det har været hårdt ..
Nu Har vi en lille en på bare 15 dage hun bliver jo selvfølgelig stor på et tidspunkt og håber bestemt ikke kampen skal gentage sig så hun er halvandet før der kommer voksen tid igen . Vi prøvede alt med vores søn mener virkelig alt og han skreg bare indtil vi kom i seng .. så ja Jeg har ingen råd ..

Nu sover vores søn heldigvis fra 19-7-7.45 hver dag .. den lille sover så først kl 24 og vågner hver 3-4 time i løbet af natten ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.