Marie sengetøj - Hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

linemus

Nu I snakker om det, og jeg har set Loggis ark, så er jeg ret sikker på, at det var den påklædningsdukke, min mor legede med, da hun var barn. Jeg tror, jeg har fået det, da jeg blev ældre (gad vide, hvor det er), men det er så klippet ud og brugt og med lidt tape hist og her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Siber

Loggidut skriver:

har du dem stadig?

ellers kan du få mine!

For mig betyder de ikke andet end at min mor engang har leget med nogle magen til! Men for dig er det jo et kært barndomsminde

min mor har dem fra sin barndom, (hun selv har fået fra kikspakker eller hva det nu var i)  og jeg tænkte at jeg skulle have dem, og putte dem i ramme. Jeg har selv leget med dem som barn. jeg har set at man kan købe arkene i en butik i KBH (sikkert også andre steder) og har tit overvejet om jeg skulle købe det, og putte dem i ramme. Synes de er vildt søde!

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

Siber skriver:

min mor har dem fra sin barndom, (hun selv har fået fra kikspakker eller hva det nu var i)  og jeg tænkte at jeg skulle have dem, og putte dem i ramme. Jeg har selv leget med dem som barn. jeg har set at man kan købe arkene i en butik i KBH (sikkert også andre steder) og har tit overvejet om jeg skulle købe det, og putte dem i ramme. Synes de er vildt søde!

Jeg havde dem faktisk i ramme da jeg var mindre.

Hmm.. Tror faktisk jeg vil have dem op på Stellas værelse når vi får det fixet og malet..
Du ved, det med mine og hendes behov, ikk´?

Anmeld

4. juni 2009

Siber

Tynen skriver:

Jeg havde dem faktisk i ramme da jeg var mindre.

Hmm.. Tror faktisk jeg vil have dem op på Stellas værelse når vi får det fixet og malet..
Du ved, det med mine og hendes behov, ikk´?

yes yes!

Almas første perleplads, har jeg limet på papir og puttet i ramme. Det ser rigtig fint ud. Men tøsen udbrød, ej mor hvad har du dog gjort med min perleplads.... tja det var ikke et hit i hendes øjne. men jeg fik hende overbevist om at det så rigtig flot ud!!!!

Tja mit behov igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.