Marie sengetøj - Hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Nadi

Jeg er ikke så meget til sengetøjet, men det er meget kitch! Jeg synes det er så synd for de der påklædningsdukker når de ikke kan få tøjet på  Men hvis du synes om det så KØB det da. De mænd der de ved ikke hvad der er godt, så de skal slet ikke blande sig!!

Lillebrors tøj er bare mega sødt! Jeg skal også snart ud og gå shop amok til Oliver, det kan jeg mærke jeg har brug for, og så har han også brug for lidt sommertøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Kaufie

Har også stemt fesent - 

Jeg er mest til de klare farver, så alene det ville gøre, at jeg ikke ville købe det til William.... men nu er han jo også en dreng

Tøjet derimod er vildt flot - må ind og kigge... (ele)Fanter er også et stort hit hjemme hos os....

Anmeld

4. juni 2009

Susan1978

Jeg har stemt blankt.

Synes ikke det er fesent.. men ville ik selv købe det.

Anmeld

4. juni 2009

Sweet1978

Min stemme er negativ, det er ikke lige min stil.

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Hvor er det lækkert! Er helt vild med trøjen 

Årh, se den lige i lyserød... (har en mega svaghed for elefanter):

Ja, den er SÅ fin! Elsker bare de farver!
Hvis de havde haft den i Stellas størrelse var den også røget med i købet!

Anmeld

4. juni 2009

Siber

Johanna har det i sengerend, så jeg synes selvfølgelig at det er mega hot! Elsker ting fra sebra

Knus Siber

Anmeld

4. juni 2009

Loggidut

Tynen skriver:

Jeg er bare blevet dybt forelsket i det her sengetøj, men kæresten skal selvfølgelig være på tværs.
Han kan faktisk ikke komme i tanke om noget der kunne være grimmere end det her:

Klik på billedet, for at se et større billede

Hvad synes I?
(I ved jo det i sidste ende er jeres mening der tæller   )

What!

den påklædningsdukke har jeg på et rigtigt gammelt ark, jeg er så forbavset, for er i selv klar over hvor gammel Lille Marie er?

Min mor forelskede sig i de her ark, da hun fandt dem på et loppemarkede, for hun kunne huske dem fra hun var barn, og siden her jeg så arvet dem.
Jeg har Lille Marie, Store Marie, og Sorte Marie.

Selve Marie er nøjagtig magen til det gamle ark jeg har liggende, undtagen undertøjet og kjolerne...gud det her er altså sindsygt norstalgisk for mig

jeg tror sgu jeg skal eje sådan et sengesæt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

What!

den påklædningsdukke har jeg på et rigtigt gammelt ark, jeg er så forbavset, for er i selv klar over hvor gammel Lille Marie er?

Min mor forelskede sig i de her ark, da hun fandt dem på et loppemarkede, for hun kunne huske dem fra hun var barn, og siden her jeg så arvet dem.
Jeg har Lille Marie, Store Marie, og Sorte Marie.

Selve Marie er nøjagtig magen til det gamle ark jeg har liggende, undtagen undertøjet og kjolerne...gud det her er altså sindsygt norstalgisk for mig

jeg tror sgu jeg skal eje sådan et sengesæt!

HAHA, en kender

Jeg fik de 3 ark af min mor da jeg var en 10år gammel og kan virkelig huske hvordan jeg vogtede over dem.
Synes de var så pæne og så betød/betyder de rigtig meget for hende.
Nok derfor jeg blev lidt skadet da jeg så sengetæppet.
Det er totalt nostalgi fra min tidlige ungdom

Anmeld

4. juni 2009

Loggidut

Tynen skriver:

HAHA, en kender

Jeg fik de der ark ark af min mor da jeg var en 10år gammel og kan virkelig huske hvordan jeg vogtede over dem.
Synes de var så pæne og så betød/betyder de rigtig meget for hende.
Nok derfor jeg blev lidt skadet da jeg så sengetæppet.
Det er totalt nostalgi fra min tidlige ungdom

har du dem stadig?

ellers kan du få mine!

For mig betyder de ikke andet end at min mor engang har leget med nogle magen til! Men for dig er det jo et kært barndomsminde

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

Loggidut skriver:

har du dem stadig?

ellers kan du få mine!

For mig betyder de ikke andet end at min mor engang har leget med nogle magen til! Men for dig er det jo et kært barndomsminde

Ork ja.. De er i en mappe et sted i rodet

Tror jeg ender med at købe det..
Elsker bare sådan et nostalgisk wakeup-call

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.