Ville I melde verbalt overfald af børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Hvor ringer man hen?

Hvilken kommune tilhøre i ? Jeg er fra Århus nemlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Hvilken kommune tilhøre i ? Jeg er fra Århus nemlig 

København... men kan ikke finde et telefon nummer

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

Anonym skriver:

helt enig i det du siger! De har undersøgt det, men de har ikke råd. Det hele kører i en ond cirkel for dem. Han vil også kun få hjælp fordi hun siger det til ham, han kan stadig ikke se alvoren i det. Han synes ikke han har et problem

ligepræcis det faktum at han ikke selv syens det er et problem gør at jeg uden at tøve ville ringe på kommunen meddet samme..

du ringer bare til omstillingen og fortæller hvad det drejer sig om og så bliver du stillet videre..

HUSK hvis du vil gøre det anonymt så må du IKKE på noget tidspunkt sige dit navn, heller ikke til omstillingen..

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ligepræcis det faktum at han ikke selv syens det er et problem gør at jeg uden at tøve ville ringe på kommunen meddet samme..

du ringer bare til omstillingen og fortæller hvad det drejer sig om og så bliver du stillet videre..

HUSK hvis du vil gøre det anonymt så må du IKKE på noget tidspunkt sige dit navn, heller ikke til omstillingen..

Jeg ringer NU - tak!!!!

Hvad tror du der vil ske, jeg bliver lidt nervøs!!! og tager de min henvendelse seriøs? Kan de se mit telefonnummer osv?

Anmeld

13. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

København... men kan ikke finde et telefon nummer

Jeg har fundet dette nummer til Kbh kommunen borgerservice de skal nok guide dig videre 33 66 33 66. Du gør det rigtige 

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg ringer NU - tak!!!!

Hvad tror du der vil ske, jeg bliver lidt nervøs!!! og tager de min henvendelse seriøs? Kan de se mit telefonnummer osv?

De sætter forhåbentlig noget hjælp igang til familien.. de fjerner ikke bare børnene det kan du være sikker på, det er kun hvis det er farligt for dem at blive..

Men de sætter nok noget overvågning på, og så forhåbentlig noget hjælp..

telefonnumemret må de ikke bruge, for du kan ringe fra en anden telefon end din egen jo.. så så længe du ikke nævner dit navn så kan de ikke give den videre til dig, men så skal du huske du heller ikke hører noget om hvad der sker i sagen..

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

De sætter forhåbentlig noget hjælp igang til familien.. de fjerner ikke bare børnene det kan du være sikker på, det er kun hvis det er farligt for dem at blive..

Men de sætter nok noget overvågning på, og så forhåbentlig noget hjælp..

telefonnumemret må de ikke bruge, for du kan ringe fra en anden telefon end din egen jo.. så så længe du ikke nævner dit navn så kan de ikke give den videre til dig, men så skal du huske du heller ikke hører noget om hvad der sker i sagen..

Har lige ringet, og pga han samtidig er en kærlig far - er hun ikke sikker på, at de gør noget ved sagen!!!

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Har lige ringet, og pga han samtidig er en kærlig far - er hun ikke sikker på, at de gør noget ved sagen!!!

hold da op.. han har jo tydeligt brug for hjælp..

Men ja de skal jo nok udvælge fordi det er stramt med ressourcer..

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

hold da op.. han har jo tydeligt brug for hjælp..

Men ja de skal jo nok udvælge fordi det er stramt med ressourcer..

Hvor er det skandaløst... men ja.... selvfølgelig er der børn derude der har det værre!!! men shit... de vokser jo op og er lige sådan!

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hvor er det skandaløst... men ja.... selvfølgelig er der børn derude der har det værre!!! men shit... de vokser jo op og er lige sådan!

ja desværre er det jo ting der går i arv.. og hvis ikke der bliver gjort noget så tror børnene det er iorden og det er det bare ikke..

jeg håber virkelig de gør noget ved det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.