2. gangs-mødre og hospitalstasken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Astrid P

GitteC78 skriver:

Jeg fødte i marts i år. Jeg havde pakket en taske med tøj til den lille, både pige og drenge tøj, da vi ikke kendte kønnet.

En flyverdragt og lift.

Toilet taske til mig og rent tøj til mig, f.eks. ammebh.

Kamera

Ble til den lille, fik jeg og bind og kæmpe boxer shorts til mig fik jeg også.

Jeg tænkte nemlig også, at de da måtte have bind, bleer osv. på hospitalet, men det fylder jo på den anden side ikke alverden, så det er måske fint nok at pakke det med... Jeg tænker ikke at vi får brug for en lift, da vi har autostol med til turen hjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Astrid P

Mor Til Oktober Børn skriver:

Jeg kom afsted i sutsko :-P
Havde planlagt at vi lige skulle forbi h&m idet det var mimimalt hvad vi havde af drenge tøj (fik at vide i uge 32 at det var en dreng, efter flere læger havde holdt på at han var en pige) men blev bare til en køre tur hjem :-O

Hahahaha... Sejt med sutsko! Men okay, når der er fart på, så må man jo tage hvad der er nærmest!

Anmeld

11. november 2012

mortilnoahogmelina

Astrid P skriver:

Super, så kommer det også med her! Brugte i dynen til bilturen, eller hvornår?

Og tak for svar

JA vi brugte dynen i bilen .

Anmeld

11. november 2012

GitteC78

Astrid P skriver:

Jeg tænkte nemlig også, at de da måtte have bind, bleer osv. på hospitalet, men det fylder jo på den anden side ikke alverden, så det er måske fint nok at pakke det med... Jeg tænker ikke at vi får brug for en lift, da vi har autostol med til turen hjem?

Hov, det var heller ikke lift vi havde med, selvfølgelig autostol. Tror da vist jeg er ved at være træt

Anmeld

11. november 2012

Astrid P

GitteC78 skriver:

Hov, det var heller ikke lift vi havde med, selvfølgelig autostol. Tror da vist jeg er ved at være træt

Anmeld

11. november 2012

Mor Til Oktober Børn

Astrid P skriver:

Hahahaha... Sejt med sutsko! Men okay, når der er fart på, så må man jo tage hvad der er nærmest!

Ja, jeg var ligeglad :-P
F*ck at det regnede da vi tog afsted ! For presseceerne havde mere eller minder meldt sin ankomst og der er 45 min kørsel herfra og til fg så det var bare ud af døren :-)

Anmeld

11. november 2012

Astrid P

Pyha - var du også en hurtigføder første gang?

Anmeld

12. november 2012

Tulle28

Jeg ville pakke tasken som om du skulle blive et par dage, du ved jo ikke hvordan din fødsel går...

Anmeld

12. november 2012

_-Kathrine-_

Jeg har så småt også pakket tasken og har pakket den som om vi skal hjem hurtigt efter.
hvis vi skal blive der må manden køre hjem og hente det jeg skal bruge.
men jeg har pakket...

-rent tøj til mig selv (jeg vil nemlig også gerne i bad lige bagefter) ammeindlæg, ammebh, lidt toiletsager
-tøj til lillebror
-et tæppe, dyne
-stofbleer og et par alm. Bleer
-kamera

Ikke det helt store, for jeg vil bare HJEM bagefter

Anmeld

12. november 2012

MorDk

Jeg havde pakket ALT for meget! Men hellere for meget end for lidt *S*

Jeg tog hjem i det samme tøj som jeg kom i. Kunne ikke overskue et bad inden hjemturen da jeg var så stakåndet...

Jeg fødte på 3 timer og 4 minutter og vi tog hjem igen 2½ time efter... sååå... havde slet ikke behøvet alt den "bagage" hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.