lort,lort med lort på ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Mettefpigen

FrkZier skriver:

Jo , Man er beskyttet fra første pille (hvis man tager dem på rigtig tidspunkt osv)

Du er først 99% beskyttet efter den første mens du får efter du starter på p-piller :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

FrkZier

Mettefpigen skriver:

Du er først 99% beskyttet efter den første mens du får efter du starter på p-piller :-)

dengang jeg startede på p-piller sagde min læge og der stod også i den der kæmpe brochuer man fik med at man var beskyttet fra dag 1 hvis man tog den på mens. første dag

Anmeld

12. november 2012

LouiseRH

Kris89 skriver:

da jeg startede på p-piller fik jeg at vide at man ikke var sikret den første måned fordi hormonerne brugte lidt tid på at komme i kroppen.. men det er selvf. mange år siden.

Jeg fik samme besked for 6 mdr siden

Anmeld

12. november 2012

Mettefpigen

FrkZier skriver:

dengang jeg startede på p-piller sagde min læge og der stod også i den der kæmpe brochuer man fik med at man var beskyttet fra dag 1 hvis man tog den på mens. første dag

Jeg fik afvide at den ikk gjorde.... Kroppen skulle bruge noget tid til at vænne sig til det....

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

YES har fået min mens igår og var nede og hente p-piller med det samme . så nu er der ro på igen.. ppyha

Anmeld

15. november 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

Jo , Man er beskyttet fra første pille (hvis man tager dem på rigtig tidspunkt osv)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.