lort,lort med lort på ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Anonym trådstarter

jeg fik for snart halvanden månede siden en medicinsk abort. og fik hvad jeg TROR var min mens. kort tid efter (ca en uge efter) og startede på p-piller... MEN tror der er gået total lort i den for noget tyder på at jeg er gravid igen kan det virkelig lade sig gøre? bliver dælme ulykkelig hvis jeg er, for fik jo abort fordi jeg ikke var klar til nr. 2. pyha... nogen der har prøvet noget lignende??? . føler mig så klodset for plejer at være god til at beskytte mig. men der må virkelig være gået ged i den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

jeg fik for snart halvanden månede siden en medicinsk abort. og fik hvad jeg TROR var min mens. kort tid efter (ca en uge efter) og startede på p-piller... MEN tror der er gået total lort i den for noget tyder på at jeg er gravid igen kan det virkelig lade sig gøre? bliver dælme ulykkelig hvis jeg er, for fik jo abort fordi jeg ikke var klar til nr. 2. pyha... nogen der har prøvet noget lignende??? . føler mig så klodset for plejer at være god til at beskytte mig. men der må virkelig være gået ged i den..

Tag en test!

Sådan kan du be- eller afkræfte det!

for dig

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Tag en test!

Sådan kan du be- eller afkræfte det!

for dig

ja godaw, 

det har jeg så prøvet men tror det er for tideligt, for den siger negativ , jeg krydser bare fingre for at mine mega ømme bryster er tegn på min mens er på vej og ikke er ømme fordi jeg er gravid

Anmeld

11. november 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

ja godaw, 

det har jeg så prøvet men tror det er for tideligt, for den siger negativ , jeg krydser bare fingre for at mine mega ømme bryster er tegn på min mens er på vej og ikke er ømme fordi jeg er gravid

Det stod der jo ikke noget om

Men hvis du er på p-piller, så er du vel heller ikke gravid!

Ens mens kan jo godt være lidt uregelmæssig efter en abort..

Anmeld

11. november 2012

Kris89

man er da ikke beskyttet den første måned man starter på p-piller er man?

for at udfaldet bliver som du ønsker.

Anmeld

11. november 2012

Camilla30

Øv Jeg ved ikke noget om det og vil undlade at gætte på om du er gravid eller ej, for mig at se ville det dog være logisk at tænke at dine ømme bryster kan have noget med den anden graviditet/abort at gøre... Derudover er kvinder jo mere fertile umiddelbart efter abort og fødsel, så det kan sgu godt være den er der igen.. for at der bare er rod i dit system lige pt.!

Anmeld

11. november 2012

pussekat

Krussedulle skriver:

Det stod der jo ikke noget om

Men hvis du er på p-piller, så er du vel heller ikke gravid!

Ens mens kan jo godt være lidt uregelmæssig efter en abort..

hejsa
du kan godt bliv gravid på p-piller

Anmeld

11. november 2012

FrkZier

Kris89 skriver:

man er da ikke beskyttet den første måned man starter på p-piller er man?

for at udfaldet bliver som du ønsker.

Jo , Man er beskyttet fra første pille (hvis man tager dem på rigtig tidspunkt osv)

Anmeld

11. november 2012

Krussedulle

pussekat skriver:

hejsa
du kan godt bliv gravid på p-piller

Ja, med meget lille risiko, hvis man tager dem rigtigt!

Anmeld

11. november 2012

Kris89

FrkZier skriver:

Jo , Man er beskyttet fra første pille (hvis man tager dem på rigtig tidspunkt osv)

da jeg startede på p-piller fik jeg at vide at man ikke var sikret den første måned fordi hormonerne brugte lidt tid på at komme i kroppen.. men det er selvf. mange år siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.