Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis jeg søger kontanthjælp i morgen, kan jeg så nå at få kontanthjælp d.1?
Er blevet smidt ud af skolen, så jeg står alene med min pige og kan ikke forsørge os med mindre jeg kan nå at få penge d.1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvis jeg søger kontanthjælp i morgen, kan jeg så nå at få kontanthjælp d.1? Er blevet smidt ud af skolen, så jeg står alene med min pige og kan ikke forsørge os med mindre jeg kan nå at få penge d.1
nej du får ikke en fuld kontanthjælp men du kan få en engangs ydelse
jydeinden skriver: nej du får ikke en fuld kontanthjælp men du kan få en engangs ydelse
Kan de nå at godkende den på 2-3 uger?
retter lige mit svar, det tager alt imellem 2-4 uger, men hvis du imorgen daffer ned på kommunen så kan du være heldig at de kan svare dig på hvor lang tid det tager hos dem
Du kan få kontanthjælp fra den dato du søger om det.Derudover kan du ansøge om enkelt ydelse til den måned, hvor du ikke kan nå og få en fuld kontanthjælp. Det plejer gerne at give enkeltydelse op til den normale kontanthjælp.
Anonym skriver: DDekkokomHvis jeg søger kontanthjælp i morgen, kan jeg så nå at få kontanthjælp d.1? Er blevet smidt ud af skolen, så jeg står alene med min pige og kan ikke forsørge os med mindre jeg kan nå at få penge d.1
DDekkokomHvis jeg søger kontanthjælp i morgen, kan jeg så nå at få kontanthjælp d.1?
Jeg mener at hvis du er blevet smidt ud af skolen så ser de det som at du selv har valgt det fra, og så mener jeg der er noget med en karantæne periode du først skal igennem.
Jeg er ikke 100% sikker men jeg syntes det er noget jeg har hørt før.
Na-Wi skriver: Jeg mener at hvis du er blevet smidt ud af skolen så ser de det som at du selv har valgt det fra, og så mener jeg der er noget med en karantæne periode du først skal igennem. Jeg er ikke 100% sikker men jeg syntes det er noget jeg har hørt før.
Jeg er psykisk syg og blev smidt ud pga en længere sygdomsperiode. Har diagnoser, så jeg ved at kommunen ikke må afslå min ansøgning af den grund.
Okay det skrev du jo ikke noget om går bare ud fra det du skriver, og sådan som du skrev dit indlæg lød det til at du måske kunne komme i en karantæne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128