Arrrhhh... Hvad sker der lige?:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

LuQa

BabyWish2012 <3 skriver:

Åhh nej - det gør mig frygteligt ondt

Det må gøre ubeskriveligt ondt, nu hvor det ene hospital egentlig gav lidt falsk håb.

Jeg er så ked af I skal gå igennem det her... Søger du så om abort, eller hvordan? Eller går man i fødsel, ved ikke lige hvordan sådan noget foregår når man går over de 13 uger? Jeg var selv inde og få fjernet vores syge foster i uge 13+4 sidste år... Men det var også lige på grænsen.

Kæmpe kram til dig 

Det må være ulideligt hårdt!!!!!! 

Ja det er så ubeskriveligt hårdt ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det

vi har søgt om abort og så får vi svar i løbet af igen. det eneste vi ved er at vi skal føde normalt, resten får vi afvide når de ringer :/ så ved ikke så meget :/

kram og tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Lullaby

håber at jeres baby er sund og rask.

Anmeld

14. november 2012

Lusi

LuQa skriver:

Er så sur og ked af det!!

som nogle af jer nok har læst skrev jeg for et kort stykke tid siden at vi på Horsens sygehus fik afvide at vores barn har rygmarvsbrok og vand i hovedet, at den ville blive svært hjerneskadet og ikke ville kunne gå og vi blev så sendt på skejby som vi var i tirsdags MEN på Skejby sagde de der ikke var rygmarvsbrok men de godt kunne se vand i hovedet men at der var 75% chance for at vi kunne få et helt normalt og sundt barn!!!! WHAT.?! Jeg fik så taget blodprøver og en fostervandsprøve som jeg får svar på næste tirsdag. 

Men helt ærlig, hvordan kan to sygehuse med udannede læger være SÅ uenige ??? Og hvad pokker skal vi nu forholde os til? Er helt ved siden af mig selv, ved ikke hvad jeg skal gøre eller tænke og ventetiden er ulidelig  

havde bare lige brugt for lidt luft

Håber første sygehus har tager fejl
Vi fik også afvide, at vores søn havde alt for meget vand i hoved og det var fifty/fifty om han blev hjerneskadet.. Jo tættere på termin jeg kom, jo mere var de sikre på der ik var noget galt med ham.. Han er 1 1/5 år nu og blev oven i købet født 10 uger for tidligt, men fejler absolut intet..
Så lad os håbe jeres baby er ligeså heldig som vores er

Anmeld

14. november 2012

LuQa

Tusind tak for alle de søde tanker og håb alle sammen.. Desværre var vores lille dreng meget syg og ville ikke ku fungere i livet :/ så vi har søgt om abort og får svar i løbet af ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.