Babydyne vs juniordyne i barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.568 visninger
22 svar
1 synes godt om
10. november 2012

stm2812

Godaften(:

Ronjas dagplejemor spurgte for et par dage siden om vi ikke havde en tykkere dyne til barnevognen for hun syntes den var lige tynd nok. Har altid klædt hende godt på og syntes ikke det var et problem sidste vinter med at det var for koldt. Ved desværre ikke hvad bæreevnen er på hendes nuværende dyne. 

Jeg har søgt lidt rundt på netter og fandt ud af at nogle bruger en juniordyne, hvor de kan blive puttet godt ind i barnevognen. Mens andre sværger til babydynen....

Hvad er jeres erfaring??? Meget rart med lidt gode råd inden man endnu en gang skal ud og investere i en dyne til hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

LR85

Jeg byttede ud til juniordyne her forleden. 

han er altså kun 5 måneder, men den er større og bedre til at svøbe ham i. 

Anmeld

10. november 2012

stm2812

LR85 skriver:

Jeg byttede ud til juniordyne her forleden. 

han er altså kun 5 måneder, men den er større og bedre til at svøbe ham i. 

Ronja er 18mdr, så kan godt frygte det bliver for trangt:/ men kan godt lide ideen med at man kan svøbe dem lidt ind. irriterer mig at jeg glemte at spørge dp om det evt ku være en juniordyne hun fik med. og ser hende først igen om 10 dage så ville gerne have det ordnet inden.

Anmeld

10. november 2012

Nadia&Daniel

stm2812 skriver:

Godaften(:

Ronjas dagplejemor spurgte for et par dage siden om vi ikke havde en tykkere dyne til barnevognen for hun syntes den var lige tynd nok. Har altid klædt hende godt på og syntes ikke det var et problem sidste vinter med at det var for koldt. Ved desværre ikke hvad bæreevnen er på hendes nuværende dyne. 

Jeg har søgt lidt rundt på netter og fandt ud af at nogle bruger en juniordyne, hvor de kan blive puttet godt ind i barnevognen. Mens andre sværger til babydynen....

Hvad er jeres erfaring??? Meget rart med lidt gode råd inden man endnu en gang skal ud og investere i en dyne til hende.

Liften = babydyne

Barnevognen = juniordyne 

Sådan gjorde vi det

Anmeld

10. november 2012

stm2812

Nadia&Daniel skriver:

Liften = babydyne

Barnevognen = juniordyne 

Sådan gjorde vi det

Tak(: tror også det er det jeg hælder til. Hellere hun har det lidt for varmt end hun ligger og fryser. 

Anmeld

10. november 2012

An&Jo

Nadia&Daniel skriver:

Liften = babydyne

Barnevognen = juniordyne 

Sådan gjorde vi det

Sådan gjorde vi også..

Anmeld

10. november 2012

IT-nørd

stm2812 skriver:

Godaften(:

Freya på 16 måneder sover i en Voksi med ulddynen. Hun sov en enkelt gang under en juniordyne i venindes barnevogn og jeg synes virkeligt det var trængt med pladsen, selvom det var en stor barnevogn. Det var dog en meget tyk dyne med bæreevnen 10. 

Anmeld

10. november 2012

roenlund

An&Jo skriver:

Sådan gjorde vi også..

Liam har altid kun brugt babydyne i barnevognen og det gør de andre i hans dp også.

Han har to forskellige dyner en tynd og en tyk, så har han haft et lille tæppe i hans dp taske til at putte over når det blev lidt ekstra koldt og så voksi til de meget kolde mdr...

Anmeld

10. november 2012

roenlund

stm2812 skriver:

Tak(: tror også det er det jeg hælder til. Hellere hun har det lidt for varmt end hun ligger og fryser. 

hun må endelig heller ikke få det for varmt da fugtigheden fra sved også kan gøre en syg...

Anmeld

10. november 2012

stm2812

Lenchick skriver:

Freya på 16 måneder sover i en Voksi med ulddynen. Hun sov en enkelt gang under en juniordyne i venindes barnevogn og jeg synes virkeligt det var trængt med pladsen, selvom det var en stor barnevogn. Det var dog en meget tyk dyne med bæreevnen 10. 

Tænker også at hvis det skal være juniordyne så skal det ikke være en med for høj bæreevne. Netop for at undgå det blir alt for varmt. Det kan vi andre jo heller ikke holde ud når vi sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.