Spørgsmål om vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

mortilnoahogmelina

Jeg svare lige selvom jeg ikke er overvægtig .
Men graviditeter er så forskellige . Jeg fik en dreng i 2010 der tog jeg 16
Kg på , det var tabt igen efter 1-2 måneder.
Nu har jeg lige født en pige for knapt 14 dage siden , der tog jeg hele 24 kg på jeg er så ked af at have taget så meget på ..
Jeg har levet ens i begge graviditeter . Men alligevel er kg så meget forskellig...

Jeg kan k m anbefale at spise sundt og håbe på det bedste .
Skal lige siges jeg havde vildt meget vandt i kroppen her 2 gang .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

AnthonsMor

Jeg aner ikke hvad jeg vejede før jeg blev gravid, men jeg ved, at jeg siden uge 8 kun har taget 1 kilo på.. Min vægt har været meget svingende, først tabte jeg mig en del, omkring 5 kilo, fordi jeg ikke kunne spise ret meget mad, også har jeg så taget stille og rolig på igen..

Og jeg er altså også pænt overvægtig i forvejen, og jeg ligner faktisk en der har taget 10 kilo på.. Men det har jeg slet ikke..

Jeg tror bare du skal se tiden an søde, der er næsten ikke andet for

Anmeld

10. november 2012

ano14316

mim bmi var 33 da jeg blev gravid.. jeg endte med at have taget 8 kg. på.. så vejede lige over 100 kg. og vejede mindre da jeg kom hjem fra sygehuset end da jeg blev gravid.. 

Anmeld

10. november 2012

simone_jacobsen

Amandas-mor skriver:

MMiMinHej piger

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre fra andre gravide med for højt BMI. Især jer med BMI 35 eller derover. Hvor meget havde I taget på i uge 23-25 ca? Havde i bekymringer omkring det at I i forvejen var overvægtige og måske kunne risikere at komme til at veje endnu mere under graviditeten og hvordan tacklede I evt det?

Selv er jeg overvægtig og forsøger mig med en vægtstop gravidtet. Jeg har dog lige taget de første 3 kg på og lurer på om det nu er en lavine der begynder og jeg ender med at blive kæmpe. Der er jo et helt trimester tilbage endnu

(Det er muligt at svare anonymt).

Min BMI var 30 og jeg havde, i uge 26, taget 3,8kg på og er nu i uge 31 og har taget 4kg på.

Jeg har været voldsomt bekymret for hvor meget jeg ville tage på - og hvor meget jeg endnu kan nå at tage på. Men jeg har været så heldig, at mit KUN har sat sig på maven - har målt mig hele vejen igennem min graviditet og det er kun maven og brysterne der er blevet større

Anmeld

11. november 2012

Giraffen

Amandas-mor skriver:

Det her kommer til at lyde totalt som en klagesang, men jeg kan heller ikke lave de ting du nævner der, da jeg i forvejen er kronisk smertepatient med bla fibromyalgi og derfor ikke kan holde til anden motion end gåture (hvilket jeg normalt gør, men ikke kan gøre nu pga bækkenløsningen).

Men ja, håber også på at det er 3 sølle vand-kg

øv det er altså heller ikke sjovt så ja vi krydser fingre for at det er vand

Anmeld

13. november 2012

Tona

Giraffen skriver:

øv det er altså heller ikke sjovt så ja vi krydser fingre for at det er vand

Ja lad os håbe det

Anmeld

13. november 2012

Tona

simone_jacobsen skriver:

Min BMI var 30 og jeg havde, i uge 26, taget 3,8kg på og er nu i uge 31 og har taget 4kg på.

Jeg har været voldsomt bekymret for hvor meget jeg ville tage på - og hvor meget jeg endnu kan nå at tage på. Men jeg har været så heldig, at mit KUN har sat sig på maven - har målt mig hele vejen igennem min graviditet og det er kun maven og brysterne der er blevet større

Ih du har været heldig

Anmeld

13. november 2012

Tona

RikkeThygesen skriver:

Jeg aner ikke hvad jeg vejede før jeg blev gravid, men jeg ved, at jeg siden uge 8 kun har taget 1 kilo på.. Min vægt har været meget svingende, først tabte jeg mig en del, omkring 5 kilo, fordi jeg ikke kunne spise ret meget mad, også har jeg så taget stille og rolig på igen..

Og jeg er altså også pænt overvægtig i forvejen, og jeg ligner faktisk en der har taget 10 kilo på.. Men det har jeg slet ikke..

Jeg tror bare du skal se tiden an søde, der er næsten ikke andet for

Næh du har nok ret...jeg tabte mig også ligesom dig i begyndelsen, men har indhentet igen da appetitten kom tilbage

Men ja jeg må jo bare se hvor det ender

Anmeld

13. november 2012

Tona

ano14316 skriver:

mim bmi var 33 da jeg blev gravid.. jeg endte med at have taget 8 kg. på.. så vejede lige over 100 kg. og vejede mindre da jeg kom hjem fra sygehuset end da jeg blev gravid.. 

Det var da dejligt for dig

Anmeld

13. november 2012

Lunae

Amandas-mor skriver:

Hej piger

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre fra andre gravide med for højt BMI. Især jer med BMI 35 eller derover. Hvor meget havde I taget på i uge 23-25 ca? Havde i bekymringer omkring det at I i forvejen var overvægtige og måske kunne risikere at komme til at veje endnu mere under graviditeten og hvordan tacklede I evt det?

Selv er jeg overvægtig og forsøger mig med en vægtstop gravidtet. Jeg har dog lige taget de første 3 kg på og lurer på om det nu er en lavine der begynder og jeg ender med at blive kæmpe. Der er jo et helt trimester tilbage endnu

(Det er muligt at svare anonymt).

Min bmi ligger på omkring 37, så den er ALT for høj. Da jeg blev gravid med Camille vejede jeg 99 kg og var angst for at komme over de 100 kg. Jeg gjorde ikke noget særligt og spiste hvad jeg hade lyst til, men jeg tog ikke et kg på. Jeg gik 14 dage over tid, hvor jeg tog to kg på, men det var alt i hele graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.