Skod nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

UnderCover37

ekebiv skriver:

Jeg var til nakkefoldsscanning igår og fik tallet 1:51. Jeg skal have lavet moderkageprøven mandag morgen.
Nu er det så jeg har brug for ALLE historier med dårlige tal fra nakkefold, både dem der er gået godt og dem der er gået ikke så godt. Samt om der er nogen der har aborteret pga selve prøven.

På forhånd tak

Vi fik tallet 1:99 på Trimosi 18 (Ikke Downs som jeg formoder jeres er når du nævner næsebenet)

og fik taget en moderkagebiopsi, hvilket heldigvis kunne vise, at vi ny venter en rask lille dreng til April

Jeg forstår til fulde hvor forfærdeligt du har det lige nu, det er en frygtelig position at stå i, hvor man venter på dommen om ens lille ønskebaby nu også er sund og rask som man så inderligt håber!

Det gælder om at holde modet oppe, prøve at se de positive ting ved situationen og tro på det aller bedste selvom det er umådeligt svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

H+S Skjolgborg.

Min med min datter der i dag er 6 år (barn nr 2)

sagde 1:43 tros jeg kun var 30 år.

Med min søn som er snart 3 år nu her (barn nr 3)

sagde den i et gæt på 1-5051 tros jeg var 33 år.

jeg fik ikke lave moderkageprøven med nogle af dem tros med nr 3 mangle de blodprøve så det var et skud de gav på 1-5051.

Men senere ugene senere fik de min blodprøve og der sagde den 1-1567

Begger er sunde og raske og født normal.

Det skal nok gå.

Anmeld

10. november 2012

HeidiØ

Kender en som fik 1:17 og har den fantastiske dreng nu

, held og lykke og tillykke med graviditeten

Anmeld

10. november 2012

Annette A

Min bror og hans kæreste fik et ret lavt tal under 10 og deres dreng var helt perfekt og kender en anden der fik tallet 1:4 som også ventede et helt igennem sundt barn. Har også hørt om masse af tilsvarende historier herinde helt nede på 1:2 hvor der ikke var noget galt, så krydser fingre for at alt også er ok med Jeres baby.

Anmeld

10. november 2012

lycly

En fra min mødregruppe fik et tal nogenlunde som dit, og hun har den skønneste, raske fremmelige dreng i dag Håber det kan opmuntre dig lidt og hjælper til at holde hovedet højt. Krydser fingre for dig og sender dig et kæmpe knus!

Anmeld

10. november 2012

LMX

Vi fik tallet 1:15 og venter en tilsyneladende sund og rask pige.

Jeg var igennem hele møllen med biopsi og ekstra misdannelses scanninger pga meget tyk nakkefold.

Biopsien er ikke slem. Ventetiden er værst.

Anmeld

10. november 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Fik tallet 1:2 i marts og har en dejlig rask pige liggende på min mave
Har fået moderkagebiopsier i alle mine graviditeter og har ikke mistet.

Min kusine har fået dårlige tal begge gange og har 2 raske piger.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

10. november 2012

ekebiv

Åh hvor er det skønt at høre, 1000 tak fordi i gir jer tid til at svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.