Skod nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.870 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. november 2012

ekebiv

Jeg var til nakkefoldsscanning igår og fik tallet 1:51. Jeg skal have lavet moderkageprøven mandag morgen.
Nu er det så jeg har brug for ALLE historier med dårlige tal fra nakkefold, både dem der er gået godt og dem der er gået ikke så godt. Samt om der er nogen der har aborteret pga selve prøven.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

ModerNatur

Kan desværre ikke hjælpe dig selv, men er sikker på der er andre søde piger herinde der gerne vil fortælle deres historier, så opper den lige for dig

Anmeld

10. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville ikke gå uden et kram men jeg kender desværre heller ingen historier.

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men vil sende alle de jeg kan i din retning på mandag!

Anmeld

10. november 2012

Faith

En af mine bekendte fik 1:6 og fik et fuldstændig sundt og raskt barn ud af det.

Pøj pøj

Anmeld

10. november 2012

LHS

ekebiv skriver:

Jeg var til nakkefoldsscanning igår og fik tallet 1:51. Jeg skal have lavet moderkageprøven mandag morgen.
Nu er det så jeg har brug for ALLE historier med dårlige tal fra nakkefold, både dem der er gået godt og dem der er gået ikke så godt. Samt om der er nogen der har aborteret pga selve prøven.

På forhånd tak

Min veninde fik tallet 1:9 og fødte en sund og rask dreng i august. De fik også taget alle prøverne og alt så fint ud hele vejen igennem. Held og lykke med det hele

Anmeld

10. november 2012

Muhmi

1:51 synes jeg ikke er et forfærdeligt tal at få... Selvfølgelig er det triste tal, men der er jo desværre altid en risiko for ds.. Men jeg håber ALT det bedste og at jeres mkb siger at alting bare er superduper!!   Op med humøret, det skal nok gå godt!!

Anmeld

10. november 2012

Camilla30

Jeg kender to par der har fået dårlige tal OG som har fået/venter sunde og raske piger! Det ene par fik tallet 1:48 og den anden fik tallet 1:2!!!. Du skal ikke miste modet, selvom 1:51 virker som et dårligt tal er der fortsat stor sandsynlighed for at I venter et sundt og raskt lille barn! Kender ingen - og har ikke hørt om nogen - der har aborteret pga. biopsien. Prøv at lad være med at bekymre dig for meget, jeg ved godt at det er svært og at ventetiden er lang, men du har altså stadig rimelig gode odds for at det er et sundt lille barn - Føler med dig og ønsker dig/jer alt det bedste

Hilsner fra Camilla

Anmeld

10. november 2012

FruK

Jeg fik 1:93 og gik over weekenden og ventede på biopsien ligesom dig. 

Jeg fik lavet prøven mandag, det var ikke så slemt. Og fik heldigvis allerede svar med posten onsdag. En pige med helt fine kromosomer. 

Det er ikke sjovt at vente på, men husk at der stadig er aller, aller størst chance for at baby er sund og rask! 

Anmeld

10. november 2012

ekebiv

Tak for jeres svar, jeg kan godt se at 1.51 ikke er storslem og næsebenet(hedder det det?) så umiddelbart fint ud så jeg krydser fingre og prøver at lade være med at tænke for meget over det.
Tror også bare jeg er oversensitiv da jeg er i massiv jernunderskud og ingen kan finde ud af hvad der skal gøres ved det (jeg kan ikke optage gennem tarmen) så jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ træt og har ingen overskud.
Total selvmellidenheds indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.