tidlig test. ?% for tvillinger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

Muhmi

jeg er ano da det stadig er hemmeligt st jeg er gravid. jeg er nu 4+1 ca efter egen beregning. og har kunne teste positivt soden 3+3. og min kæreste snakkede med sin stedmor om det. og de blev enig om at når jeg kunne teste så tideligt så må der være mere end en. og ærligt så er jeg ved at skide grønne flyvende grise med nummerplader på af skræk. må være ærligt min største frygt er mere end en af gangen. jeg hat et barn i forvejen som er 2. og 3 børn eller flere er i min verdeb lidt vildt. 

self vil jeg elske ungerne hvis der er to men vil nok også være ret så ked i starten. aner jo ikk hvordan man har 2 spædbørn på en gang.  

men hvor store et chancerne for flerlinger  tror i??

Jeg kunne teste positiv 3+2 og nej ingen tvillinger den her gang...

Da jeg ventede tvillinger kunne man ikke se det hverken ud fra hvor stærk testen var eller udfra hvor tidligt jeg kunne teste positiv...

Ro på, chacen for tvillinger er ret minimal

Men tillykke med de to streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

Tvillingemor80

Jeg kunne først teste positiv sent og jeg har to skønne tvillingepiger <3

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

tak for svat alle. håber godt nok at der kun er en(: tror jeg skal have købt mig en scanning så jeg ksn få lidt ro på så snart jeg kan scannes (:

Anmeld

10. november 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

jeg er ano da det stadig er hemmeligt st jeg er gravid. jeg er nu 4+1 ca efter egen beregning. og har kunne teste positivt soden 3+3. og min kæreste snakkede med sin stedmor om det. og de blev enig om at når jeg kunne teste så tideligt så må der være mere end en. og ærligt så er jeg ved at skide grønne flyvende grise med nummerplader på af skræk. må være ærligt min største frygt er mere end en af gangen. jeg hat et barn i forvejen som er 2. og 3 børn eller flere er i min verdeb lidt vildt. 

self vil jeg elske ungerne hvis der er to men vil nok også være ret så ked i starten. aner jo ikk hvordan man har 2 spædbørn på en gang.  

men hvor store et chancerne for flerlinger  tror i??

Med mindre der arveligt, er tvillinger i jeres familie, eller du er 35+.. så er din "chance" omkring 1%

Jeg har tester 3+2 i 2 af mine graviditeter og der var altså kun én pr gang

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Med mindre der arveligt, er tvillinger i jeres familie, eller du er 35+.. så er din "chance" omkring 1%

Jeg har tester 3+2 i 2 af mine graviditeter og der var altså kun én pr gang

der er tvillinger i min familie. men nu må vi se håber der kun er en(:

Anmeld

10. november 2012

Valle81

Mutti2B skriver:

Det har intet med det at gøre, så slap du bare af . Jeg kender mange der har kunnet teste så tidligt og endda 2+4, og der er endnu ikke kommet tvillinger ud af det

Præcis, jeg testede 3. Gang positivt da jeg var 2+4, og der var kun en

Anmeld

10. november 2012

Hønsemor

Jeg har testet positiv med begge mine drenge før tid, og de har begge været ene og alene fra start nogle oplever jo desværre at en tvilling går i sig selv igen

Hvornår du kan teste positiv har intet med antal af børn er gøre, men hvor koncenteret dit hcg niveau er nogle tester f.eks aldrig positivt selvom de er gravide, mens andre nærmest bare skal være hoppet af manden og så kan de teste positivt..

Så tag du det bare roligt

Anmeld

10. november 2012

JustMe

De fleste flerlingegravide producerer mere HCG, end en kvinde med ét foster, så mon ikke det er dér, din svigermor har teorien fra Men jeg er dog enig med de andre i, at du ikke kan regne med det

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

De fleste flerlingegravide producerer mere HCG, end en kvinde med ét foster, så mon ikke det er dér, din svigermor har teorien fra Men jeg er dog enig med de andre i, at du ikke kan regne med det

jo det er derfor hun tror der er flere.

Anmeld

10. november 2012

Meyer

Profilbillede for Meyer
Jeg har alle tre gange kunne teste positiv 3+2 og ingen tvillinger til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.