tidlig test. ?% for tvillinger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.875 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Anonym trådstarter

jeg er ano da det stadig er hemmeligt st jeg er gravid. jeg er nu 4+1 ca efter egen beregning. og har kunne teste positivt soden 3+3. og min kæreste snakkede med sin stedmor om det. og de blev enig om at når jeg kunne teste så tideligt så må der være mere end en. og ærligt så er jeg ved at skide grønne flyvende grise med nummerplader på af skræk. må være ærligt min største frygt er mere end en af gangen. jeg hat et barn i forvejen som er 2. og 3 børn eller flere er i min verdeb lidt vildt. 

self vil jeg elske ungerne hvis der er to men vil nok også være ret så ked i starten. aner jo ikk hvordan man har 2 spædbørn på en gang.  

men hvor store et chancerne for flerlinger  tror i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Mutti2B

Det har intet med det at gøre, så slap du bare af . Jeg kender mange der har kunnet teste så tidligt og endda 2+4, og der er endnu ikke kommet tvillinger ud af det

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Det har intet med det at gøre, så slap du bare af . Jeg kender mange der har kunnet teste så tidligt og endda 2+4, og der er endnu ikke kommet tvillinger ud af det

pyha. min kæreste vil vildt gerne have flerlinger men jeg kan desværre næstrn kun se negative ting ved det

Anmeld

10. november 2012

twinboys

Anonym skriver:

jeg er ano da det stadig er hemmeligt st jeg er gravid. jeg er nu 4+1 ca efter egen beregning. og har kunne teste positivt soden 3+3. og min kæreste snakkede med sin stedmor om det. og de blev enig om at når jeg kunne teste så tideligt så må der være mere end en. og ærligt så er jeg ved at skide grønne flyvende grise med nummerplader på af skræk. må være ærligt min største frygt er mere end en af gangen. jeg hat et barn i forvejen som er 2. og 3 børn eller flere er i min verdeb lidt vildt. 

self vil jeg elske ungerne hvis der er to men vil nok også være ret så ked i starten. aner jo ikk hvordan man har 2 spædbørn på en gang.  

Tillykke med graviditeten...

Hilsen en tvillingemor

Anmeld

10. november 2012

dukke

Anonym skriver:

Tillykke

Men nej det har ikke noget at gøre med om der er 1, 2 eller 3

Anmeld

10. november 2012

DKTiha

Jeg kunne allerede teste positiv 8 dage efter ægløsningen og jeg har altså så vidt jeg ved kun 1 de har ihvertfald gennemscannet mig for at se om jeg ventede mere end en. Men jeg danner hurtigt hcg mit tal lå allerede på 12800ca i uge 4. Og nu i uge 10 er det på 40380 . Så du danner sikkert bare hurtigt graviditets hormonet :') og tillykke med graviditen

Anmeld

10. november 2012

Kofoed.

Med tvillinger testede jeg svagt 4+3, så nej, det har ikke noget med hinanden at gøre.

Anmeld

10. november 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

pyha. min kæreste vil vildt gerne have flerlinger men jeg kan desværre næstrn kun se negative ting ved det

Haha så er det vist bare ønsketænkning fra hans side.

Ånd du bare lettet op.

Anmeld

10. november 2012

AnnaK89

Jeg testede positiv 3+3 og der var kun en
Så det har ikke noget med det at gøre.

Anmeld

10. november 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Min test var meget utydelig da jeg testede 4+0 og jeg venter tvillinger. Jeg tror ikke på at det kan ses på testen om man venter en eller flere. Tag du det bare roligt  Og tillykke med graviditeten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.