Jubii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Mona22

Zafir skriver:

TILLYKKE!!!!

Jeg er lidt misundelig... Jeg har de 2 andre gange blevet gravid i andet forsøg... hehe... Det skulle så være denne måned, hvis det er. NU må vi se, hvad der sker, når jeg skal have mens eller hvad. Jeg nægter at håbe eller spå pt.

TILLYKKE... Jeg vil simpelthen så gerne blive gravid LIGENU, jeg gider ikke at vente, når jeg nu gerne vil være gravid igen hehe...

Er det så en feb baby du skal have?

Ja.. Det bliver forhåbentlig omkring den 12 februar... Så det er nu dejligt nok.. Et dejligt lille forårsbarn...(næsten)

Vi glæder os super meget... Nu synes jeg bare tiden er lang, selvom den kun lige er begyndt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Mona22

missKat skriver:

stort tillykke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hold fast hvor er det skønt

glæder mig til at følge dig.

knus Miss-kat
der er grøn i hovedet af misundelse

Skal nok prøve at opdatere så meget som muligt...

Men vi har lidt travlt for tiden... Vi har lige købt hus og skal flytte her til den 15. juni... Det glæder vi os også meget ti. Så alt går faktisk som det skal lige PT.
Og så har jeg jo en god undskyldning når der skal flyttes og især males!

Men regner nu med at lave ligeså meget som de andre... Selvfølgelig er der nogle ting jeg skal passe på med.

Anmeld

8. juni 2009

Charlot1

Stort tillykke..
Dejligt at det lykkedes så hurtigt.
Vi har prøvet i flere år, og er også blevet gravid. Jeg er  i 22. uge nu :-)
Jeg ved også godt det er en myte, det med at man skal ligge i bestemte stillinger osv, men på mig, tror vi også det virkede. Blev nemlig liggende i sengen et godt stykke tid efter, for nu skulle den bare være der, og vupti det var den. Så jeg tror altså også på det. Hi hi.

Jeg havde også symptomer rigtig hurtigt. Troede faktisk jeg var blevet gravid en mdr. før pga. det. Så det kan sagtens passe :-)

Endnu en gang tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.