Jubii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.340 visninger
42 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Mona22

Jubii... Så blev vi gravide, ved 1. forsøg. 

Vi har ikke fortalt det til nogen endnu, og har da heller ikke været til læge og få det 100% på plads.
Men 2 strejer på testen var der i hvert fald...
Tog en test for en uge siden som var meget utydelig positiv, men da jeg tog den i morges var der bestemt ingen tvivl... To dejlige strejer...

Skyndte mig ind og vække kærsten, som heldigvis også blev super glad...

Men puha man trænger til at komme ud med det. Vil ikke fortælle det til nogen jeg kender endnu, da jeg gerne vil værre 100% sikker på der er en lille bebs i mausen...

Synes dog det er meget tidligt jeg får symptomer...

Synes jeg har meget ømme bryster og en smule kvalme, + min mave "rumler" meget. (er kun omkring uge 3).  Er der andre som har fået symptomer så tidligt??

Pyyyh... Dejligt at komme ud med det! Smiler...     

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Mum33

Stort tillykke - og to streger så er du gravid. Ingen tvivl om det. Har ikke så meget erfaring med symptomer. Havde maven ikke vokset havde jeg ikke vidst jeg var gravid. Men det skulle kun være de 3 første måneder.  

Nyd det - skøn tid du går i møde.

Anmeld

3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
eeej, tillykke da!!

Anmeld

3. juni 2009

Mona22

Tusind tark...

Er også super glad...
Synes det er meget svært at lade være med at tage telefonen og ringe rundt og fortælle den dejlige nyhed, det til alle dem jeg kender! Smiler...

Anmeld

3. juni 2009

Moderator

Mona22 skriver:

Tusind tark...

Er også super glad...
Synes det er meget svært at lade være med at tage telefonen og ringe rundt og fortælle den dejlige nyhed, det til alle dem jeg kender! Smiler...

kan jeg godt forstå!
Min kæreste og jeg forsøger, og vi har også aftalt at holde det hemmeligt indtil vi ved hvad der sker osv.. det er skide svært!
hvor må det være dejligt!

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Stort tillykke med den lille spir

Anmeld

3. juni 2009

Moderator

Stort tillykke med den lille spir

kan du så komme ind og føde Sanne!!!

Anmeld

3. juni 2009

Mona22

Caroline86 skriver:

kan jeg godt forstå!
Min kæreste og jeg forsøger, og vi har også aftalt at holde det hemmeligt indtil vi ved hvad der sker osv.. det er skide svært!
hvor må det være dejligt!

Hvor længe har i prøvet?

Jeg smed mine P-piller i november da pakken var tom, men det var ikke noget vi prøvede på som sådan, skete det så skete det fra februar til maj holdte vi "pause" for ikke at få et julebarn.

Og så i maj blev vi enige om at nu skulle det være.
Så vi gjorde et ihærdigt forsøg, og det lykkedes så også...

Kan ikke vente med at komme til lægen, men desværre havde han lukket idag.

Men jo... Det er super dejligt.. Super rar fornemmelse at det lykkedes så hurtigt for os.

Anmeld

3. juni 2009

Sofia24

Mona22 skriver:

Jubii... Så blev vi gravide, ved 1. forsøg. 

Vi har ikke fortalt det til nogen endnu, og har da heller ikke været til læge og få det 100% på plads.
Men 2 strejer på testen var der i hvert fald...
Tog en test for en uge siden som var meget utydelig positiv, men da jeg tog den i morges var der bestemt ingen tvivl... To dejlige strejer...

Skyndte mig ind og vække kærsten, som heldigvis også blev super glad...

Men puha man trænger til at komme ud med det. Vil ikke fortælle det til nogen jeg kender endnu, da jeg gerne vil værre 100% sikker på der er en lille bebs i mausen...

Synes dog det er meget tidligt jeg får symptomer...

Synes jeg har meget ømme bryster og en smule kvalme, + min mave "rumler" meget. (er kun omkring uge 3).  Er der andre som har fået symptomer så tidligt??

Pyyyh... Dejligt at komme ud med det! Smiler...    

Wauw... Tillykke til Jer!

Hvor super skønt!

Vi er også i "første-måned-forsøg" men ved endnu ikke om vi er i lykkelige omstændigheder...  Hvis "den er der" er jeg også i 3. uge, og har haft sådan nogle små-menstrations-agtige smerter dernede. Men jeg blir da næsten fristet til at tage en g-test når du allerede har vist en positiv test i uge 3...

I hvert fald - stort tillykke, glæder mig til at følge dig

Knus Sofia

Anmeld

3. juni 2009

Mona22

Sofia24 skriver:

Wauw... Tillykke til Jer!

Hvor super skønt!

Vi er også i "første-måned-forsøg" men ved endnu ikke om vi er i lykkelige omstændigheder...  Hvis "den er der" er jeg også i 3. uge, og har haft sådan nogle små-menstrations-agtige smerter dernede. Men jeg blir da næsten fristet til at tage en g-test når du allerede har vist en positiv test i uge 3...

I hvert fald - stort tillykke, glæder mig til at følge dig

Knus Sofia

Som jeg skrev var min meget usikker første gang, man kunne lige ane nr. 2 streg, så begyndte jeg også at få mens smerter og regnede egentlig ikke med jeg var gravid, men min tålmodighed er ikke særlig stor, så syndte mig at tage en test og ganske rigtigt, var der denne gang ingen tvivl om 2 streger.

Min søster fik en søn for lidt under 2 år siden, og da hun var gravid, havde hun også de her mens smerter, og troede ikke hun var gravid, men hun var så alligevel gravid.

Så måske i er heldige, håber i hvert fald det bedste for jer, og tror roligt du kan gå ned og købe en test.

Held og lykke med det i hvert fald. Vil super gerne høre resultatet når i får det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.