Jubii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mona22 skriver:

Hvor længe har i prøvet?

Jeg smed mine P-piller i november da pakken var tom, men det var ikke noget vi prøvede på som sådan, skete det så skete det fra februar til maj holdte vi "pause" for ikke at få et julebarn.

Og så i maj blev vi enige om at nu skulle det være.
Så vi gjorde et ihærdigt forsøg, og det lykkedes så også...

Kan ikke vente med at komme til lægen, men desværre havde han lukket idag.

Men jo... Det er super dejligt.. Super rar fornemmelse at det lykkedes så hurtigt for os.

vi har kun, for alvor, forsøgt i den her cyklus - dvs. 2 ugers tid. Vi dyrkede ubeskyttet sex 1½ uge inden min mens, men vidste godt at vi nok ikke ville ramme æl i den måned! Så vi er tæt på ægløsning nu, men vi bruger ikke æl-test, så det er bare om at sexe igennem hele tiden! - det er nu heller ikke noget problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Sofia24

Mona22 skriver:

Som jeg skrev var min meget usikker første gang, man kunne lige ane nr. 2 streg, så begyndte jeg også at få mens smerter og regnede egentlig ikke med jeg var gravid, men min tålmodighed er ikke særlig stor, så syndte mig at tage en test og ganske rigtigt, var der denne gang ingen tvivl om 2 streger.

Min søster fik en søn for lidt under 2 år siden, og da hun var gravid, havde hun også de her mens smerter, og troede ikke hun var gravid, men hun var så alligevel gravid.

Så måske i er heldige, håber i hvert fald det bedste for jer, og tror roligt du kan gå ned og købe en test.

Held og lykke med det i hvert fald. Vil super gerne høre resultatet når i får det!!

He he - har skam allerede købt teste  Man er vel lidt på forkant...

Men mener du uge 3 fra undfangelsen eller uge 3 fra 1. mens-dag?? For det er godt nok tidligt du kunne ane en lille test-streg  

Og hvordan kunne du holde ud og vente en hel uge mere inden du testede igen?  Det syns jeg er FLOT klaret! Hi hi...

Knus Sofia

Anmeld

3. juni 2009

Nanna1985

STORT TILLYKKE

Min første graviditet havde jeg først begyndende kvalme i uge 8-9 og det varede indtil uge 16.. Havde os ømme bryster fra uge 8-9 stykker af..

Her anden gang har jeg INTET mærket til min graviditet  Det er en drømme graviditet iforholds til den første jeg var igennem

Anmeld

3. juni 2009

Mona22

Sofia24 skriver:

He he - har skam allerede købt teste  Man er vel lidt på forkant...

Men mener du uge 3 fra undfangelsen eller uge 3 fra 1. mens-dag?? For det er godt nok tidligt du kunne ane en lille test-streg  

Og hvordan kunne du holde ud og vente en hel uge mere inden du testede igen?  Det syns jeg er FLOT klaret! Hi hi...

Knus Sofia

Da der kom de her to streger og min kæreste og jeg sad og hoppede lidt, gik jeg på nettet og indskrev mine sidste mens-perioder, i en termins test, så det er udelukkende derfra jeg har tallet, derfor jeg også er meget spændt på at komme til lægen.

Der er heller ikke gået en hel uge, vi var på camping i weekenden fredag- mandag, og de er er det altså ikke så nemt at tage en test. (selvom det var i mit hovede meget af tiden).
Så ventede til vi kom hjem og skyndte mig at købe en test igår, da det jo var helligdag mandag, som jeg så har taget i morges. Men det har skam også været nogle super lange dage at vente, men skulle egentlig også først ha haft min mens i mandags, grunden til 1. test var egentlig kun et jeg havde det lidt på fornemmelsen + at det var 1. gang vi havde prøvet sådan for alvor.

Anmeld

3. juni 2009

Mona22

Caroline86 skriver:

vi har kun, for alvor, forsøgt i den her cyklus - dvs. 2 ugers tid. Vi dyrkede ubeskyttet sex 1½ uge inden min mens, men vidste godt at vi nok ikke ville ramme æl i den måned! Så vi er tæt på ægløsning nu, men vi bruger ikke æl-test, så det er bare om at sexe igennem hele tiden! - det er nu heller ikke noget problem

Nå  okay...

Jeg gjode det at når vi havde haft sex, lagde jeg mig på ryggen med numsen opad, i et kvarters tid, og med mindre lægen siger noget andet (hvilket vi selvfølgelig ikke håber) har det virket som det skulle.
Så det kan bestemt anbefales hvis i gerne vil være hurtigt gravide.

Men vil super gerne høre når du har taget en test. Smiler..

Anmeld

3. juni 2009

Pige2009

Mona22 skriver:

Nå  okay...

Jeg gjode det at når vi havde haft sex, lagde jeg mig på ryggen med numsen opad, i et kvarters tid, og med mindre lægen siger noget andet (hvilket vi selvfølgelig ikke håber) har det virket som det skulle.

Det er én stor skrøne det der med hvordan man ligger efter sex, men et kæmpe tillykke med "gevinsten".

Anmeld

3. juni 2009

Mona22

linda2009 skriver:

Det er én stor skrøne det der med hvordan man ligger efter sex, men et kæmpe tillykke med "gevinsten".

Hvad ved jeg... Læste bare om det, og der sker jo ikke noget ved at prøve...
Og det har da i hvert fald virket på os... Eller ikke har... Det betyder ikke så meget for mig.. Det vigtigste for os er at jeg blev  gravid...

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Tillykke med det... Ja det er skisme svært at holde det hemmeligt...

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mona22 skriver:

Nå  okay...

hihi, ja, den har jeg også hørt, men ifølge mission baby er det en skrøne med alle de der "gode råd"... men synes da man skal forsøge alligevel
tror også de sagde i misson baby at man skal dyrke sex hver 2.-3. dag for at der er størst mulig chance for at blive gravid - men vi kan altså ikke holde os til at sexe så sjældent
Bare rolig, der skal nok komme besked herinde så SNART der er to streger! med billeder og hele svineriet!
knuser

Anmeld

4. juni 2009

MaleneGærup

Dutte84 skriver:

Tillykke med det... Ja det er skisme svært at holde det hemmeligt...

Ja tillykke til jer- det er en rigtig skøn følelse.
Men hvorfor skal man holde hemmeligt? Vi har valgt at sige det, for hvis der skulle ske noget har vi venner og families opbakning fra starten.
Malene 9+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.