Lidt friske øjne på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

M (:

Bruger Novynette

Du burde kunne teste, så snart din mens udebliver (hvis den gør). 

Men hvis I ikke ønsker graviditet, er det endnu ikke for sent med en fortrydelsespille. Fortrydelsespiller kan tages efter et samleje, hvor beskyttelsen har svigtet. Der findes 2 typer. Den ene type kan tages indtil 120 timer (5 døgn) efter samlejet og kræver recept, og den anden type kan fås uden recept, men kan kun tages indtil 72 timer (3 døgn) efter samlejet. 

for det resultat du/I ønsker. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

oki vis i gerne vil ha en mere er der jo ingen uller i mosen

tingte bare vis det nu ik var så godt er fortrydelse pilder noget beder end en abort 

Det er de bestemt også

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Vist jeg skal være hel ærlig - så vil jeg gerne være gravid med et "uheld" - ved at svigerfamilien synes vi skal vente lidt (pga jeg står uden job og "kun" har 50 uger tilbage på dagpenge) - men vist det nu sker ved et "uheld" (så som at blive gravid på p-piller - vil ikke fortælle at jeg har glemt to stk.), kan de jo ikke sige noget til det. Kan ike finde ud af om jeg ska købe fortrydelsepiller.. Føler ikke helt jeg kan snakke med min mand om det - for han taler helt sikkert over sig..

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Du burde kunne teste, så snart din mens udebliver (hvis den gør). 

Men hvis I ikke ønsker graviditet, er det endnu ikke for sent med en fortrydelsespille. Fortrydelsespiller kan tages efter et samleje, hvor beskyttelsen har svigtet. Der findes 2 typer. Den ene type kan tages indtil 120 timer (5 døgn) efter samlejet og kræver recept, og den anden type kan fås uden recept, men kan kun tages indtil 72 timer (3 døgn) efter samlejet. 

for det resultat du/I ønsker. 

Anmeld

9. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Vist jeg skal være hel ærlig - så vil jeg gerne være gravid med et "uheld" - ved at svigerfamilien synes vi skal vente lidt (pga jeg står uden job og "kun" har 50 uger tilbage på dagpenge) - men vist det nu sker ved et "uheld" (så som at blive gravid på p-piller - vil ikke fortælle at jeg har glemt to stk.), kan de jo ikke sige noget til det. Kan ike finde ud af om jeg ska købe fortrydelsepiller.. Føler ikke helt jeg kan snakke med min mand om det - for han taler helt sikkert over sig..

Ønsker din mand et barn mere nu? Ellers synes jeg det er strengt ikke at indvige ham i "planen"..

Anmeld

9. november 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Så er jeg nødt til at spørge.... Havde du "glemt" de p-piller eller faktisk reelt glemt dem...?

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ønsker din mand et barn mere nu? Ellers synes jeg det er strengt ikke at indvige ham i "planen"..

Vil indvie ham - for vil ikke holde sådan noget hemmeligt - vi skulle bare snakke godt om det, ellers ville han tale over sig..

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Så er jeg nødt til at spørge.... Havde du "glemt" de p-piller eller faktisk reelt glemt dem...?

Reelt glemt dem - får en sms hver morgen, men ofte er jeg igang med noget, og så udskyder jeg det.. Så det er ikke med vilje..

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Lille update - har taget en fortrydelsespille, tiden er ikke helt til en lille ny (ej heller om 9 mdr.)

Anmeld

9. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Lille update - har taget en fortrydelsespille, tiden er ikke helt til en lille ny (ej heller om 9 mdr.)

dejligt at høre du kom frem til en beslutning og så har i jo massere af tid til at planlægge en bebs i fremtiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.