Lidt friske øjne på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Anonym trådstarter

Har glemt mine p-piller onsdag og torsdag, havde sex i nat, og manden kom op i mig (undskyld for detaljerne).. Hvornår må/kan jeg teste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Har glemt mine p-piller onsdag og torsdag, havde sex i nat, og manden kom op i mig (undskyld for detaljerne).. Hvornår må/kan jeg teste??

det kommer an på hvor langt du er i cyklus..

Anmeld

9. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Det kommer an på, hvor langt du er i pakken? Risikoen/chancen for graviditet er størst, hvis man glemmer pillerne i 2. uge.. 

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det kommer an på hvor langt du er i cyklus..

Har jeg desværre aldrig haft styr på - me plejer at tage p-piller 21 uge, så 7 dages pause - hvor jeg på ca. 3-4 dage får mens.. Er det det du mener?

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Det kommer an på, hvor langt du er i pakken? Risikoen/chancen for graviditet er størst, hvis man glemmer pillerne i 2. uge.. 

Skal holde pause om 8 (incl. i dag) dage..

Anmeld

9. november 2012

Ditte-3

men vis du ik vil være grevid så kan du jo tag ned og købe nogle fortrydelse piller dem skal man tag i løbet af de første 48 timer efter samlege, 

Anmeld

9. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Skal holde pause om 8 (incl. i dag) dage..

Hvilket mærke er dine p-piller?

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hvilket mærke er dine p-piller?

Bruger Novynette

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

men vis du ik vil være grevid så kan du jo tag ned og købe nogle fortrydelse piller dem skal man tag i løbet af de første 48 timer efter samlege, 

Det er med blandende følelser - for er på dagpenge (har 50 uger tilbage) og har en søn på 3 år (vi vil gerne have to børn - med max 4 år imellem)

Anmeld

9. november 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

Det er med blandende følelser - for er på dagpenge (har 50 uger tilbage) og har en søn på 3 år (vi vil gerne have to børn - med max 4 år imellem)

oki vis i gerne vil ha en mere er der jo ingen uller i mosen

tingte bare vis det nu ik var så godt er fortrydelse pilder noget beder end en abort 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.