Hmmmm nogle der ved...... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Team Putte

Akmese skriver:

Okay jeg ved det ikke er blærebetændelse da det er noget jeg har lidt meget af førhen ... og føler mig slet ikke generet .  

Der er sikkert andre der har fortalt dig det, men man har ik samme symptomer på blærebetændelse når man er gravid som ellers

Blærebetændelse kan få livmoderhalsen til at stå og arbejde, som ved veer og man kan føde for tidligt hvis man går rundt med ubehandlet blærebetændelse Men nu er det jo lidt tid siden så du har sikkert fået det tjekket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Mink

Team Putte skriver:

Der er sikkert andre der har fortalt dig det, men man har ik samme symptomer på blærebetændelse når man er gravid som ellers

Blærebetændelse kan få livmoderhalsen til at stå og arbejde, som ved veer og man kan føde for tidligt hvis man går rundt med ubehandlet blærebetændelse Men nu er det jo lidt tid siden så du har sikkert fået det tjekket

Ja tak det fandt jeg ud af, var ellers sten sikker på det ikke var blærebetændelse fordi jeg altid har kunne kende symptomerne.. men nu er jeg blevet behandlet.. og giver go mening nu for nu lugter mit urin heller ikke længere ! 

Anmeld

13. november 2012

miig1989

Akmese skriver:

Ja tak det fandt jeg ud af, var ellers sten sikker på det ikke var blærebetændelse fordi jeg altid har kunne kende symptomerne.. men nu er jeg blevet behandlet.. og giver go mening nu for nu lugter mit urin heller ikke længere ! 

Godt du er blevet behandlet
Og kan da hører jeg nok også skal tjekkes så :p

Anmeld

13. november 2012

Mink

miig1989 skriver:

Godt du er blevet behandlet
Og kan da hører jeg nok også skal tjekkes så :p

altså hvis dit tis lugter underligt så er det i hvert fald en go ide.. i starten troede jeg jo bare det nok var homonerne men det var det jo så ikke !

Anmeld

13. november 2012

miig1989

Akmese skriver:

altså hvis dit tis lugter underligt så er det i hvert fald en go ide.. i starten troede jeg jo bare det nok var homonerne men det var det jo så ikke !

Jamen det lugter lidt mystisk :p
Hvor hurtigt kan lægen finde ud af om man har blærebetændelse ?

Anmeld

13. november 2012

Ayasmor

miig1989 skriver:

Jamen det lugter lidt mystisk :p
Hvor hurtigt kan lægen finde ud af om man har blærebetændelse ?

Det kan han på meget få sek. Det er "bare" at stixe din urin, hvor der undersøges for nogle bestemte parametre som er tilstede ved en blærebetændelse

Anmeld

13. november 2012

miig1989

Ayasmor skriver:

Det kan han på meget få sek. Det er "bare" at stixe din urin, hvor der undersøges for nogle bestemte parametre som er tilstede ved en blærebetændelse

Okay, tak for svaret

Anmeld

13. november 2012

Ayasmor

miig1989 skriver:

Okay, tak for svaret

Selvtak

Anmeld

14. november 2012

Team Putte

Akmese skriver:

Godt du fik det testet

Det er derfor både jm og læge altid tjekker urinen når man har aftaler.. Bla. for at sikre man ik går med en skjult blærebetændelse

Anmeld

14. november 2012

Krussedulle

Akmese skriver:

Tak for svar, har lidt meget af blærebetændelse hele mit liv, ville vide hvis det var det det er det ikke for er ikke gerneret af det men ville bare høre om det var normalt  

Når man er gravid, er det meget almindeligt ikke at have de typiske symptomer på blærebetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.