Hmmmm nogle der ved...... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.857 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Mink

Hvorfor mit urin lugter anderledes efter jeg er blevet gravid, er i 10. uge .. ??? 

Håber der er nogle der kan svare !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

SussieThyssen

Akmese skriver:

Hvorfor mit urin lugter anderledes efter jeg er blevet gravid, er i 10. uge .. ??? 

Du kan gå med en skjult blærebetændelse, så det kan jo være du lige skal have den stixet hos lægen.

Men ellers så kan urinen godt ændre lugt pga. hormonændringerne i din krop.
Men få hellere tjekket urinen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2012

Camilla30

Det er normalt Som en anden også skriver skal du være obs på om det kan være blærebetændelse, men højst sandsynligt er det bare et af de mange symptomer som graviditeten ledsages af. Det kan være en kombination af hormonpåvirkninger, at du måske ikke får drukket nok vand og evt. at du er begyndt at spise vitaminer. Hvis du ikke er generet af det på nogen måde skal du ikke bekymre dig

Hilsner fra Camilla.

Anmeld

9. november 2012

Team Putte

Akmese skriver:

Jeg kunne lugte blærebetændelse på min urin da jeg var gravid.. Jeg ville blive tjekket

Anmeld

9. november 2012

Mink

SussieThyssen skriver:

Du kan gå med en skjult blærebetændelse, så det kan jo være du lige skal have den stixet hos lægen.

Men ellers så kan urinen godt ændre lugt pga. hormonændringerne i din krop.
Men få hellere tjekket urinen.

Kærligst
Sussie

Tak for svaret men har lidt meget af blærebetændelse og ved det ikke er det ! får det altid meget dårligt af det ... og det har jeg ikke ...

Men skal til lægen om 2 uger så må jeg spørge der hvis jeg ikke bliver mere generet !

Anmeld

9. november 2012

Mink

Camilla30 skriver:

Det er normalt Som en anden også skriver skal du være obs på om det kan være blærebetændelse, men højst sandsynligt er det bare et af de mange symptomer som graviditeten ledsages af. Det kan være en kombination af hormonpåvirkninger, at du måske ikke får drukket nok vand og evt. at du er begyndt at spise vitaminer. Hvis du ikke er generet af det på nogen måde skal du ikke bekymre dig

Hilsner fra Camilla.

Tak for svar, har lidt meget af blærebetændelse hele mit liv, ville vide hvis det var det det er det ikke for er ikke gerneret af det men ville bare høre om det var normalt  

Anmeld

9. november 2012

Mink

Team Putte skriver:

Jeg kunne lugte blærebetændelse på min urin da jeg var gravid.. Jeg ville blive tjekket

Okay jeg ved det ikke er blærebetændelse da det er noget jeg har lidt meget af førhen ... og føler mig slet ikke generet .  

Anmeld

9. november 2012

SussieThyssen

Akmese skriver:

Tak for svaret men har lidt meget af blærebetændelse og ved det ikke er det ! får det altid meget dårligt af det ... og det har jeg ikke ...

Men skal til lægen om 2 uger så må jeg spørge der hvis jeg ikke bliver mere generet !

Vil da lige orientere dig om at alt det der plejer at være, når man har blærebetændelse, er sat helt ud af drift, når man er gravid
Du kan sagtens have det uden at vide det, og det ved jeg, at flere herinde kan skrive under på.

Tit bliver det opdaget ved en tilfældighed, også selvom man før graviditeten har prøvet at have det, med alle de klassiske symptomer.
Så...måske er det en god ide lige at få det tjekket. Det er jo ikke så sundt at gå rundt med, hvis det er.

Anmeld

9. november 2012

Mink

SussieThyssen skriver:

Vil da lige orientere dig om at alt det der plejer at være, når man har blærebetændelse, er sat helt ud af drift, når man er gravid
Du kan sagtens have det uden at vide det, og det ved jeg, at flere herinde kan skrive under på.

Tit bliver det opdaget ved en tilfældighed, også selvom man før graviditeten har prøvet at have det, med alle de klassiske symptomer.
Så...måske er det en god ide lige at få det tjekket. Det er jo ikke så sundt at gå rundt med, hvis det er.

nej jeg er også blevet i tvivl nu da det er blevet værre her til aften  problemet er bare at jeg befinder mig i udlandet.. men hernede kan man få medecin mod blærebetændelse i håndkøb.. skal jo bare være sikker på det er noget baby kan tåle  

Anmeld

9. november 2012

SussieThyssen

Akmese skriver:

nej jeg er også blevet i tvivl nu da det er blevet værre her til aften  problemet er bare at jeg befinder mig i udlandet.. men hernede kan man få medecin mod blærebetændelse i håndkøb.. skal jo bare være sikker på det er noget baby kan tåle  

Altså man skal jo ikke bare behandle sig selv, hvis man ikke har det, så du må kunne henvende dig på den stedlige skadestue og få urinen stixet der, og evt. få medicin fra dem eller en recept.
Husk at have sygesikringsbeviset med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.